مطالب مرتبط:
مرگ تدریجی باغ ها در رباط کریم/برداشت های غیرمجاز آب را می بلعد
وقوع قتل در دورهمی دوستانه هفت باغ کرمان
وقوع قتل در دورهمی دوستانه هفت باغ کرمان
کشف بیش از 32 هزار قلم داروی غیرمجاز در ملکان
تخریب محیط زیست؛ تخریب تاریخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 11:202024-08-18سياسي

تخریب 15 استخر غیرمجاز در چهار باغ


دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: در «روستای رامجین» این حوزه قضایی از تغییر کاربری 220 هکتار از اراضی زراعی جلوگیری به عمل آمد.

- ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت: در روستای رامجین این حوزه قضایی از تغییر کاربری 220 هکتار از اراضی زراعی جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور صفری با بیان اینکه با ورود به موقع از گسترش فعالیت های منجر به تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ جلوگیری شد، اضافه کرد: در پی گزارش اداره جهاد کشاورزی شهرستان در مورد فعالیت های منجر به تغییر کاربری غیرمجاز در روستای رامجین در پلاک ثبتی اصلی 183 دستورات قضایی برای مقابله صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه عملیات انجام شده وسعت 220 هکتاری را در بر داشت اضافه کرد: در این اقدام از ظرفیت دستگاه های مختلف برای اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها استفاده شد که همراهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، نیروی انتظامی شهرستان و همکاری شهرداری چهارباغ و ادارات خدمات رسان (برق گاز) جای تقدیر دارد.

وی با اعلام اینکه در این پهنه 220 هکتاری تعداد 180 قطعه اعمال قانون شد، ادامه داد: دیوارکشی غیرمجاز 180مورد به طول تقریبی1400 مترمربع، بنای غیرمجاز در حال ساخت 8 مورد به مساحت تقریبی 1400مترمربع، دپوی مصالح 40 مورد


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - تغییر کاربری - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - اراضی زراعی - کاربری - چهارباغ
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 15 استخر غیرمجاز در چهار باغ

تخریب 15 استخر غیرمجاز در چهار باغ