مطالب مرتبط:
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با امام جمعه کرمانشاه
تصاویر/ دیدار مردمی امام جمعه بوشهر
سرپرست اداره کل امور روستایی آذربایجان شرقی منصوب شد
تصاویر/ دیدار گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
اجرای طرح ویژه نظارت بر مسافرت های اربعین در آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 22:352024-08-08سياسي

دیدار مدیران استانداری آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به همراه معاونان و مدیران کل استانداری با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حجت الاسلام مطهری اصل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ، تراب محمدی در دیدار مدیران استانداری آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز انتصاب حجت الاسلام مطهری اصل به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان را ظرفیتی بزرگ برای تبریز خواند و گفت: نقش آذربایجان در طول تاریخ ایران مهم و تعیین کننده است و هر جایی که آذربایجان به میدان آمده تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان در طول تاریخ دارای مردمانی با بصیرت بوده است افزود: تبریز و آذربایجان در سال 1356 با رهبری روحانیت مبارز نقش تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات در ماه های گذشته شامل انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مرحله دوم انتخابات مجلس و دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری گفت: با همت عوامل اجرایی و نظارت و فعالیت بیش از 50 هزار نفر این انتخابات در کمال سلامت و امنیت برگزار شد.

وی با بیان اینکه امنیت در آذربایجان شرقی مردم پایه است گفت: امنیت پایدار در استان برقرار بوده و با اشراف شبانه روزی تمام دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هیچ گونه مشکل امن


برچسب ها: استانداری آذربایجان شرقی - آذربایجان - آذربایجان شرقی - استانداری - استان - امام جمعه تبریز - نماینده ولی فقیه در استان
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیران استانداری آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز

دیدار مدیران استانداری آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز