مطالب مرتبط:
تعزیر شرکت متخلف توزیع آرد در مشهد
ایجاد 110 فضای ورزشی در آموزش و پرورش خراسان شمالی
ایجاد 110 فضای ورزشی در آموزش و پرورش خراسان شمالی
ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان شمالی+ عکس
تجلی عرفان در مسجد «قاولقا» خراسان شمالی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 12:002024-08-21اقتصادي

بیش از 41 هزار تن آرد خبازی در خراسان شمالی توزیع شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از توزیع بیش از 41 هزار تن انواع آرد خبازی مانند لواش، بربری و سنگک برای پخت و عرضه نان در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از توزیع بیش از 41 هزار تن انواع آرد خبازی مانند لواش، بربری و سنگک برای پخت و عرضه نان در استان خبر داد.

احمد نامور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این میزان آرد بین 1325 واحد خبازی نوع 1 و نوع 2 استان برای پخت و عرضه نان از ابتدای سال تاکنون توزیع شده است.

وی گفت: در پنج ماه نخست امسال، ماهانه 200 تن آرد فوق العاده برای تامین نیاز فصل کشاورزی استان که همزمان با ورود مسافران و کارگران مزارع در استان است برای کنترل سطح تقاضای نان استان و کاهش صفوف نانوایی ها بین نانوایان منتخب استان توزیع شد.

نامور ادامه داد: در حال حاضر خراسان شمالی با توزیع متناسب آرد بین شهرستان های استان و رعایت قوانین پخت و عرضه نان توسط نانوایان استان در سامانه نانیو و گزارش های دریافتی از این سامانه بیانگر این است که روند جذب سهمیه اختصاص یافته به نانوایان استان مثبت بوده است که این امر سبب توزیع بیشتر و مطلوب تر نان در استان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیاز خراسان شمالی به گندم 130 هزار تن است، این استان به 8230 تن آرد در ماه نیاز دارد و هر ماه 10 درصد آ


برچسب ها: خراسان شمالی - استان - خراسان - توزیع - خدمات بازرگانی - خبازی - مدیرکل غله
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 41 هزار تن آرد خبازی در خراسان شمالی توزیع شد

بیش از 41 هزار تن آرد خبازی در خراسان شمالی توزیع شد