مطالب مرتبط:
گزارش یک نهاد امنیتی درباره مسایئل مالی مصاف و رائفی پور
دیدنی های امروز؛ از اوضاع امنیتی پاریس تا آشتی گروه های فلسطینی
تصاویری از «سن» و «ایفل» برای شب بزرگ/تدابیر امنیتی از زمین و هوا
فرمانده فراجا شرق استان تهران:آرامشی که در جامعه وجود دارد حاصل اتحاد دستگاههای امنیتی است
تصاویری از «سن» و «ایفل» برای شب بزرگ/ تدابیر امنیتی از زمین و هوا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 15:302024-07-24سياسي

هیچ حادثه امنیتی در انتخابات رخ نداد


در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری که بسیار نزدیک به هم برگزار شد هیچ حادثه امنیتی رخ نداد و خللی در زندگی مردم ایجاد نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای سال 1403 از سال قبل پیش بینی ها و سیاست گذاری هایی صورت گرفته بود اما آنچه خدواند متعال مقرر کرده بود معادلات و سیاست ها را تغییر داد و آن شهادت آیت الله رییسی بود.

وی تصریح کرد: به دلیل عنایت پروردگار، تلاش مسئولان، هوشیاری مردم و… کشور از قرارگیری در تلاطم نجات پیدا کرد و این در حالی بود که دشمنان این کشور از مدت ها قبل در عرصه های مختلف امنیتی، سیاسی، اقتصادی و… نقشه های بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی ایرانی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: یکی از این دشمنان قسم خورده رژیم قاصب صهیونیستی بود که تلاش می کرد ناکامی های خود در مقابل یک جریان بزرگ به اسم حماس را جبران کند، حتی از جریان های ضد انقلاب استفاده کرده بود تا آنها هم دست به اقدام بزنند و داعش را تحریک کردند تا با انجام اقداماتی جهت نا امنی نظم کشور را برهم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: در اسفندماه سال گذشته انتخابات مجلس برگزار شده بود و در همان زمان عده ای حرف از تحریم انتخابات زده بودند،


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - حادثه امنیتی - محسنی اژه ای - حجت الاسلام - انتخابات ریاست جمهوری - غلامحسین محسنی اژه ای - امنیتی
آخرین اخبار سرویس:

هیچ حادثه امنیتی در انتخابات رخ نداد

هیچ حادثه امنیتی در انتخابات رخ نداد