مطالب مرتبط:
وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مرتکب 3400 کشتار شده است
کابینه معرفی شده پاسخگوی انتظارات مردم نیست / راه سخت وزیر بهداشت برای اخذ رای اعتماد
وزیر پیشنهادی بهداشت به مبانی انقلاب معتقد نیست!
بررسی برنامه وزرای پیشنهادی «راه»، «دفاع»، «نفت» و «بهداشت» دولت پزشکیان در کمیسیون صنایع مجلس/ ایجاد شرایط مناسب برای ماندگار شدن پزشکان و پرستاران وعده ظفرقندی به کمیسیون/ افزایش تولید از میادین مشترک نفت و گاز از برنامه های وزیر پیشنهادی نفت
15 وزیر بهداشت در طول 46 سال؛ از شعار دو بچه کافی است تا ممنوعیت کاشت مژه و ناخن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 11:402024-08-13بين الملل

زنگ خطر یونیسف درباره بحرانی بودن وضعیت بهداشت و آب در غزه


صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) زنگ خطر را درباره بحران انسانی در نوار غزه و محروم ماندن مردم در این باریکه از ملزومات اساسی شامل آب و امکانات بهداشتی به صدا در آورد.

- صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) زنگ خطر را درباره بحران انسانی در نوار غزه و محروم ماندن مردم در این باریکه از ملزومات اساسی شامل آب و امکانات بهداشتی به صدا در آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام های صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) هشدار دادند تداوم جنگ غزه باعث تخریب شبکه آبرسانی شکننده این باریکه و جاری شدن فاضلاب آلوده در سطحی وسیع در خیابانهای آنجا شده است.

بر اساس اعلام این نهاد بحران انسانی در غزه همچنان که جنگ در این باریکه تشدید شده و انبوهی از مردم به ملزومات اساسی دسترسی ندارند، ابعادی هشداردهنده پیدا کرده است.

گزارشهای اخیر یونیسف واقعیت تلخ زندگی ساکنان این باریکه را برجسته ساخته و ناظران دیگر را به واکنش و درخواست برای کمک بین المللی به این مردم و مداخله برای رسیدگی به این بحران واداشته است.

صندوق کودکان سازمان ملل حالا هشدار می دهد با تداوم این بحران زیرساخت های حیاتی غزه از جمله سامانه های بهداشت و درمان و آب رسانی به شدت آسیب دیده اند.


برچسب ها: یونیسف - باریکه - سازمان ملل - بحران - زنگ خطر - سازمان - بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر یونیسف درباره بحرانی بودن وضعیت بهداشت و آب در غزه

زنگ خطر یونیسف درباره بحرانی بودن وضعیت بهداشت و آب در غزه