مطالب مرتبط:
وحیدی وارد بغداد شد
وزیر کشور وارد بغداد شد
وزیر کشور وارد بغداد شد
وزیر کشور وارد بغداد شد
وزیر کشور وارد بغداد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 10:502024-07-22بين الملل

وحیدی وارد بغداد شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در دومین کنفرانس منطقه ای مبارزه با مواد مخدر کشور های هم جوار عراق و همچنین گفتگو با مقامات عالی این کشور، - وزیر کشور برای شرکت در یک کنفرانس منطقه ای وارد بغداد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در دومین کنفرانس منطقه ای مبارزه با مواد مخدر کشور های هم جوار عراق و همچنین گفتگو با مقامات عالی این کشور، وارد بغداد شد.

وحیدی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بغداد، مورد استقبال عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق قرار گرفت.

دیدار و گفتگو با مقامات عالی عراق، شرکت در دومین کنفرانس منطقه ای مبارزه با مواد مخدر کشور های همجوار عراق و همچنین پیگیری مسائل مرتبط با مراسم پیاده روی اربعین و ظرفیت های موجود، از مهم ترین محور های سفر وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به عراق است.

وحیدی در این سفر دو روزه همچنین با وزرای کشور های شرکت کننده در این کنفرانس منطقه ای در زمینه همکاری های دوجانبه برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در منطقه گفتگو خواهد کرد.

دومین کنفرانس منطقه ای مبارزه با مواد مخدر کشور های همجوار عراق، امروز (دوشنبه) با حضور وزرای کشور های عضو و روسای پلیس مبارزه با موا


برچسب ها: کنفرانس منطقه ای - مبارزه با مواد مخدر - وزیر کشور - کشور - جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - کنفرانس
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی وارد بغداد شد

وحیدی وارد بغداد شد