مطالب مرتبط:
ازاد سازی بیش از 7 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
آغاز بررسی صلاحیت وزرا در مجلس / پزشکیان: دولتی که امروز به مجلس معرفی شده دولت وفاق ملی است
طرح پاکسازی محورهای مواصلاتی اردبیل آغاز شده است
آغاز بررسی صلاحیت وزرا در مجلس / پزشکیان: دولتی که امروز به مجلس معرفی شده دولت وفاق ملی است/ آمریکا در راس تهدیدات است + فیلم
اجرای طرح ملی قرآنی بشری درباشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-17ورزشي

آغاز طرح ملی (جهت) به صورت استانی


، روح اله رمضانی مدیر کل دفتر نظارت وزارت ورزش و جوانان  گفت: طرح (جهت) مخفف جوان همت تعالی است که بستری تصمیم ساز و هویت بخش برای حضور جوانان فعال و دغدغه مند به شمار می رود که پس از ارزیابی و انتخاب، در برنامه های حوزه جوانان حضور و ایفای نقش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در طرح (جهت) مشکلات جوانان در حوزه های مختلف در این قالب شناسایی و پیگیری می شود، افزود: اعتبارات ویژه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای اجرای این طرح تخصیص می یابد.

به گفته رمضانی جوانان از مشکلات خود بهتر آگاهند و در قالب این طرح، می توانند به موضوع شناسایی و رفع این مسائل و مشکلات ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این وزارتخانه کاهش مشکلات در حوزه جوانان است، افزود: در این راستا اقداماتی در دولت سیزدهم اجرایی و انجام شده و با وجود اینکه در ستاد ساماندهی امور جوانان 24 دستگاه اجرایی حضور دارند و وزارت ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه این ستاد انجام وظیفه می کند، اما این وزارت به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت جوانی جمعیت شناخته شد.

مدیرکل دفتر نظارت وزارت ورزش و جوانان ایجاد خانه های جوان را پایگاهی برای هویت سازی جوانان دانست وگفت: راه اندازی خانه های جوان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و در حال حاضر بیش از 100 خانه جوان در نقاط مختلف


برچسب ها: جوانان - جوان - وزارت ورزش و جوانان - مشکلات - ورزش و جوانان - وزارت ورزش - وزارت
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی (جهت) به صورت استانی

آغاز طرح ملی (جهت) به صورت استانی