مطالب مرتبط:
«تابستانی که برف آمد» در اروپا
«تابستانی که برف آمد» به انگلیس و اسپانیا رسید
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره افزایش موارد آبله میمون در اروپا؛ چین تدابیر مرزی را تشدید کرد
ویدیو/ رکورد اروپا شکست؛ 34 پنالتی بازی آژاکس و پاناتینایکوس
اروپا خود را برای جنگ تجاری با ترامپ آماده می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 10:152024-08-17فرهنگي

«تابستانی که برف آمد» در اروپا


«تابستانی که برف آمد» به کارگردانی نسیم فروغ و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی در جشنواره مشترک اسپانیا و انگلیس رقابت می کند.

- تابستانی که برف آمد به کارگردانی نسیم فروغ و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی در جشنواره مشترک اسپانیا و انگلیس رقابت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی تابستانی که برف آمد به کارگردانی نسیم فروغ و تهیه کنندگی مریم بحرالعلومی برای رقابت در بخش مسابقه نوزدهمین جشنواره MARBELLA International Film Festival انتخاب شد و مسیر جهانی خود را آغاز کرد.

پخش بین الملل فیلم را کمپانی 7Art Film به مدیریت علیرضا شاهرخی بر عهده دارد و این جشنواره با آثار برگزیده ای از سراسر دنیا، اکتبر سال جاری در ماربیا و سپس لندن برگزار می شود.

رضا اخلاقی راد، نوشین مسعودیان، غزل شجاعی، امین ایمانی، محمد حیدری، روژان ایرجی و شیرین آقاکاشی، با معرفی مانی پارسا، در تابستانی که برف آمد نقش آفرینی می کنند.

عوامل سازنده فیلم عبارتند از کارگردان: نسیم فروغ، تهیه کننده و مشاور کارگردان: مریم بحرالعلومی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، مدیر صدابرداری: علی کیان ارثی، نویسنده: فاطیما اباحمزه، تدوینگر: سینا گنجوی، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی نژاد، آهنگساز: روزبه نعمت الهی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، طراحان صحنه و لباس: ف


برچسب ها: مریم بحرالعلومی - تابستانی - تهیه کنندگی - جشنواره - کارگردانی - رقابت - اسپانیا
آخرین اخبار سرویس:

«تابستانی که برف آمد» در اروپا

«تابستانی که برف آمد» در اروپا