مطالب مرتبط:
ترور هنیه، مسیر دولت پزشکیان را تغییر می دهد؟
وزیر سابق جنگ اسراییل: ترور هنیه، ترور آخرین فرصت برای آزادی اُسرا بود
آیا واشنگتن از ماجرای ترور هنیه بی خبر بود؟
صبحانه خبری، 14 مرداد 1403؛ از اطلاعات جدید درباره ترور هنیه با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود 7 کیلویی تا واکنش سخنگوی شورای نگهبان به انتقاد اصولگرایان از تایید صلاحیت پزشکیان
نقشه اسراییل برای ترور هنیه در اولین روز کاری پزشکیان؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 08:352024-08-04بين الملل

5 فرصت برای پزشکیان بعد از شروع تلخ با خبر ترور بزرگ


در کنار بداقبالی یی که در روز نخست خود را به رییس جمهوری جدید نشان داد 5 فرصت هم در اختیار او قرار گرفته که شاید در وضعیت عادی فراهم نمی بود.

-     عصر ایران؛ مهرداد خدیر- ترور میهمان ویژهٔ مراسم تحلیف- اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس- آن هم در تهران، بدترین خبر ممکن برای مسعود پزشکیان در نخستین روز استقرار رسمی در دفتر ریاست جمهوری بود.

فضای روانی و لحن آشتی جویانه رییس جمهوری جدید و تغییر فضای سیاسی می توانست حتی بر قیمت ارز هم اثر بگذارد اما ترور در تهران داستان دیگری را رقم زده است.

  مسعود پزشکیان که بارها گفته همان آدم قبلی است در واکنش به این اتفاق هم احساسات خود را پنهان نکرد و  آشکار است که از این حادثه غافل گیر شده است.

هم به خاطر این که اسماعیل هنیه میهمان ایران بوده و در تهران ترور شده و این رخداد بدون استفاده از عوامل نفوذی پنهان امکان پذیر نبوده (هر چند سپاه پاسداران فرضیه بمب گذاری در محل اقامت را با تأکید بر شلیک پرتابه از بیرون رد کرده) اما به هر حال باز نشان می دهد حفره های امنیتی باید ترمیم شود.

 هم به این سبب که برنامه های مورد نظر او را خاصه در ارتباط چهره به چهره تر با شهروندان تحت الشعاع قرار داده و هم این که سایه جنگ را به سبب ضرورت خون خواهی گسترانیده است.


برچسب ها: مسعود پزشکیان - اسماعیل هنیه - رییس جمهوری - پزشکیان - جمهوری - دفتر ریاست جمهوری - ترور
آخرین اخبار سرویس:

5 فرصت برای پزشکیان بعد از شروع تلخ با خبر ترور بزرگ

5 فرصت برای پزشکیان بعد از شروع تلخ با خبر ترور بزرگ