مطالب مرتبط:
میراث فرهنگی آذربایجان غربی آماده میزبانی از زائران اربعین
پایش سلامت زائران اربعین در مرزهای شرقی و غربی کشور
پایش سلامت زائران اربعین در مرزهای شرقی و غربی کشور |
پایش سلامت زائران اربعین در مرز های شرقی و غربی کشور
آوج آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 19:552024-08-05اجتماعي

میراث فرهنگی آذربایجان غربی آماده میزبانی از زائران اربعین


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی آماده می شود که قصد تردد از مرز تمرچین پیرانشهر را دارند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ، مرتضی صفری در جلسه هماهنگی برنامه های میزبانی از زائران اربعین گفت: تردد زئران اربعین حسینی از مرز تمرچین پیرانشهر برای سومین سال متوالی یک افتخار و فرصت ویژه برای آذربایجان غربی بوده و در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در حیطه وظایف خود سعی می کند با آمادگی کامل پذیرای زائران حسینی باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از اولویت های مهم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی بوده و برای این منظور نیز چندین بازارچه پیش بینی شده است.

او ادامه داد: ساماندهی سرویس های بهداشتی مسیر تردد زائران به ویژه در شهرهای جنوبی استان باید با جدیت پیگیری شود و برای این منظور سرویس های بهداشتی سیار در مسیر راه اندازی می شود.

صفری گفت: برای ارائه خدمات اسکان به زائران اربعین نیز باید تدارک ویژه ای اندیشیده و در صورت فراهم بودن شرایط موکب های اسکان در پارک ه


برچسب ها: آذربایجان غربی - گردشگری و صنایع دستی - آذربایجان - زائران اربعین - صنایع دستی - زائران اربعین حسینی - مرز تمرچین پیرانشهر
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی آذربایجان غربی آماده میزبانی از زائران اربعین

میراث فرهنگی آذربایجان غربی آماده میزبانی از زائران اربعین