مطالب مرتبط:
تعزیرات البرز یک شرکت متخلف را حدود 19 میلیارد تومان جریمه کرد
کلاس مقدمات تدبر در قرآن حوزه کودک برگزار می شود
یک فاجعه اقتصادی/ارزش روز بورس کمتر از 150 میلیارد دلار است، ارزش سرمایه در حوزه املاک مسکونی استیجاری شهر تهران،100میلیارد دلار!
20عنوان کتاب در حوزه اربعین رونمایی شدند
مرکز پاسخگویی به شبهات حوزه 20 خروجی آموزشی و پژوهشی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-11پزشكي

محکومیت های تعزیرات در حوزه درمان سنگین است


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با پزشکان متخلف گفت: محکومیت های تعزیرات حکومتی در حوزه درمان سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگیلان ضمن دیدار با مدیریت و تحریریه این مجموعه خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان ادارات در انجام هر چه بهتر امورات هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به نظارت ویژه دستگاه های خدمات رسان از سوی این اداره کل بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های تعزیرات حکومتی است.

امینی با اشاره به اینکه نقش نظارتی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان هم صورت می گیرد، گفت: تعزیرات حکومتی در بخش های مختلف نقش نظارتی دارد و هر گونه تخلفی مشاهده کنیم با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همه رسیدگی های تعزیرات حکومتی رایگان است، افزود: گزارش های مردمی از تخلفات سازمان ها و نهادها به صورت جدی، سریع و رایگان رسیدگی می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با پزشکان متخلف بیان کرد: محکومیت های تعزیرات حکومتی در حوزه درمان سنگین است.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی - تعزیرات - مدیرکل تعزیرات حکومتی - حکومتی - مدیرکل تعزیرات - حوزه درمان - مبارزه با قاچاق کالا
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت های تعزیرات در حوزه درمان سنگین است

محکومیت های تعزیرات در حوزه درمان سنگین است