مطالب مرتبط:
صادق بیت سیاح: برای کسب طلا به پاریس می روم
صادق بیت سیاح: برای کسب طلا به پاریس می روم
برای کسب طلا به پاریس می روم
خبرورزشی گردی| هاشمی نسب: 100 بار دیگر هم عقب برگردم، از پرسپولیس به استقلال می روم/ یکی از گل هایی که در دربی زدم خیلی چسبید/ بهترین بودم اما فحش خوردم
بیت سیاح: هیچ بهانه ای نیست؛ برای طلا به پارالمپیک می روم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 11:552024-08-20ورزشي

باتجربه ‎‎تر از گذشته به پاریس می روم


ورزشکار پارالمپیکی رشته پرش طول کشورمان که سابقه حضور در رقابت های پارالمپیک ریور 2016 را دارد، گفت: باتجربه تر از گذشته عازم رقابت های پارالمپیک پاریس می شوم.

- ایسنا/کرمانشاه ورزشکار پارالمپیکی رشته پرش طول کشورمان که سابقه حضور در رقابت های پارالمپیک ریور 2016 را دارد، گفت: باتجربه تر از گذشته عازم رقابت های پارالمپیک پاریس می شوم.

علی الفت نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه آمادگی خوبی برای حضور در رقابت های پارالمپیک پاریس دارم، اظهار کرد: پس از حدود یکسال تمرین و حضور در اردوهای تیم ملی توانستم حد نصاب ورودی پارالمپیک را کسب کنم و سهمیه حضور در این رقابت ها را بگیرم.

وی با اشاره به آمادگی اش برای حضور در پارالمپیک پاریس، افزود: هرچند از سطح آمادگی بالایی برخوردارم، اما شرایط مسابقه بسیار متفاوت است و رقابت سختی در پیش خواهم داشت.

الفت نیا با تاکید براینکه ورزشکاران قدرتمندی دراین رشته به مسابقات المپیک خواهند آمد، افزود: قدرتمندترین این ورزشکاران از کشورهای آرژانتین، برزیل، یونان و اندونزی هستند.

وی که سابقه حضور در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو را نیز در کارنامه دارد، گفت: نسبت به پارالمپیک گذشته تجربه ام بیشتر شده و آمادگی بالایی نیز دارم.


برچسب ها: پارالمپیک - پارالمپیک پاریس - رقابت - پاریس - حضور - ورزشکار - پارالمپیکی
آخرین اخبار سرویس:

باتجربه ‎‎تر از گذشته به پاریس می روم

باتجربه ‎‎تر از گذشته به پاریس می روم