مطالب مرتبط:
کمک 3میلیارد ریالی محسن چاوشی و آزادی 20 زندانی در کرمان
کمک محسن چاووشی برای آزادی 20 زندانی جرایم غیرعمد کرمان
کمک محسن چاووشی برای آزادی 20 زندانی جرایم غیرعمد کرمان
آزادی 19 زندانی ایرانی در اقلیم کردستان عراق
آزادی 19 زندانی ایرانی در اقلیم کردستان عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 12:052024-07-28سياسي

آزادی 20 زندانی کرمانی توسط محسن چاوشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو سیدحجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محسن چاوشی خواننده مطرح کشورمان در سال های گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک های مردمی زمینه .

- محسن چاوشی، خواننده مطرح کشورمان در اقدامی خداپسندانه مبلغ 3 میلیارد ریال برای آزادی 20 زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو سیدحجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محسن چاوشی خواننده مطرح کشورمان در سال های گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده است گفت: هم اکنون نیز با کمک 3 میلیارد ریالی وی، تعداد 20 نفر از مددجویان غیرعمد استان کرمان از زندان آزاد می شوند.

او افزود: هنرمند واقعی، شخصی است که از هنر خود در راه کمک به همنوعان و شاد کردن دل آن ها استفاده می کند و محسن چاوشی چنین هنرمندی است.

شایان ذکر است محسن چاوشی خواننده مطرح و کشور که بار ها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کرمان کمک کرده است، با ایجاد کمپین حمایتی با عنوان جمعیت حیدر و جلب کمک های مردمی و خیران در فضای مجازی زمین


برچسب ها: استان کرمان - محسن چاوشی - استان - کرمان - کمک های مردمی - خواننده - کشورمان
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 زندانی کرمانی توسط محسن چاوشی

آزادی 20 زندانی کرمانی توسط محسن چاوشی