مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 10:102024-08-17اجتماعي

تمیز کردن خط و خش از سطوح مختلف


برای از بین بردن خراش روی سطوح شیشه ای، اقلام چرمی، سطوح چوبی، سوطح پلاستیکی و سطوح فلزی روش های مناسب و کاربردی وجود دارد.

- یک حرکت بدون توجه می تواند خراش های زیادی بر روی وسایل مورد علاقه شما ایجاد کند، اما نیازی به نا امید شدن یا دور انداختن شی آسیب دیده وجود ندارد، شما می توانید به راحتی با خراش های سطحی با استفاده از مواد خانگی معمولی مقابله کنید، در بخش راز های خانه داری نمناک نکات مفیدی برای کمک به شما در حفاظت از سطوح مختلف از آسیب و ایجاد هر شی براق مانند ارائه شده است که به کار بردن آن ها بسیار موثر خواد بود.

از بین بردن سطوح شیشه ای:برای حذف یا پنهان کردن خراش های کوچک روی سطوح شیشه ای، از یکی از روش های زیر استفاده کنید:کمی خمیر دندان (بدون گرانول یا افکت سفید کننده) را بر روی یک پد پنبه یا یک تکه پارچه پنبه ای قرار دهید و با استفاده از حرکات دایره ای، به مدت 10 ثانیه آن را روی سطح شیشه بمالید، سپس باقیمانده های خمیر دندان را با آب پاک کنید و بشویید.

  یک لایه نازک روغن گیاهی را بر روی یک پارچه میکروفایبر و یا یک تکه پنبه بریزید و به آرامی آن را به مدت چند ثانیه روی سطح بکشید تا به طور موقت از خراش های سطحی خلاص شوید، همچنین شما می توانید با استفاده از مقدار کمی وازلین هم به همین نتیجه مشابه برسید.


برچسب ها: استفاده - از بین بردن - شیشه - پارچه پنبه ای - مختلف - پنهان کردن - خمیر دندان
آخرین اخبار سرویس:

تمیز کردن خط و خش از سطوح مختلف

تمیز کردن خط و خش از سطوح مختلف