مطالب مرتبط:
تبیین هدف قیام سیدالشهدا؛ وظیفه ای فراتر از عزاداری
مؤلفه های گفتمان زن انقلابی را در جامعه تبیین کنیم
رسانه ها باید روش های جایگزین حل اختلاف را برای مردم تبیین کنند
اجتماعی برای حجاب
هنر شعر آیینی باید تقویت شود/ تبیین ابعاد در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 14:052024-07-27سياسي

حضرت زینب(س) با حفظ حجاب شرعی خود فلسفه قیام عاشورا را تبیین کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تبیین جایگاه والای حضرت زینب در واقعه کربلا گفت: حضرت زینب(س) با حفظ حجاب شرعی خود فلسفه قیام امام حسین علیه السلام در عاشورا را تبیین کرد.

- حضرت زینب(س) با حفظ حجاب شرعی خود فلسفه قیام عاشورا را تبیین کرد بندرعباس- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تبیین جایگاه والای حضرت زینب در واقعه کربلا گفت: حضرت زینب(س) با حفظ حجاب شرعی خود فلسفه قیام امام حسین علیه السلام در عاشورا را تبیین کرد.

به گزارش، حجت السلام والمسلمین غلامحسین حقانی اظهار کرد: برخی ها تلاش دارند که این موضوع را به جامعه القا کنند که حجاب مانع فعالیت های زنان در اجتماع است و بر همین اساس حجاب را مایه عقب ماندگی می دانند و نگاه اسلام به زن را تحریف می کنند.

وی افزود: در حالی که زنان و بانوان جایگاه رفیعی در اسلام دارند و ما وقتی به واقعه عاشورا نگاه می کنیم در می یابیم که حضرت زینب سلام الله علیها نقش محوری دارند و با حفظ حجاب شرعی خود موفق شدند فلسفه قیام امام حسین (ع) را برای همگان تبیین کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: اگر روشنگری های حضرت زینب در صحرای کربلا نبود قیام عاشورا و حادثه کربلا در مکان کربلا باقی می ماند و انتشار پیدا نمی کرد.


برچسب ها: حضرت زینب - تبلیغات اسلامی هرمزگان - مدیرکل تبلیغات اسلامی - امام حسین علیه السلام - عاشورا - تبیین - تبلیغات اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زینب(س) با حفظ حجاب شرعی خود فلسفه قیام عاشورا را تبیین کرد

حضرت زینب(س) با حفظ حجاب شرعی خود فلسفه قیام عاشورا را تبیین کرد