مطالب مرتبط:
پردرآمدترین کشورها در صنعت گردشگری کدامند؟
رونق صنعت گردشگری با «پروژه ایران سلام»
مبارزه 100 درصدی با آفت سِن غلات در سرخس
رشد 1.4 درصدی صنعت لوازم خانگی در کشور
سرمایه گذاری بیش از 11 هزار میلیارد ریالی در صنعت آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 16:552024-08-03سياسي

نگاه کمّی به صنعت گردشگری آفت است


معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نگاه کمّی به صنعت گردشگری همراه با آفت و بیماری مزمنی است که آثار سویی را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عبداللهی دباغ عصر شنبه در مراسم راه اندازی نمایندگی مجموعه دروازه صلح ملل در قالب توسعه ایرانگردی و جهانگردی در اردبیل، اظهار کرد: صنعت گردشگری، صنعت پاک، زودبازده همراه با ایجاد فرصت های اشتغال فراگیر است که در تمام جوامع جهانی مورد توجه و دقت نظر است.

وی تصریح کرد: باید در این عرصه با سپردن کار به علاقه مندان و اعتقاد به خرد جمعی حرکت های تحولی را همراه با ایجاد شور و نشاط رقم زد تا بستر و زمینه سودآوری و نگاه همراه با تحولی را مشاهده کرد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سرمایه گذاری در این بخش می تواند همراه با نتایج مناسب و مثبت باشد که انتظار می رود مسئولان امر و متولیان امور در این بخش برنامه ریزی درست و سنجیده ای را داشته باشند.

عبداللهی دباغ نگاه صرف کمی به صنعت گردشگری را ناقص و نوعی بیماری مسری توصیف کرد و افزود: فراتر از نگاه کمی، باید کیفیت ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی را ارتقا داد تا بستری فراهم آید که بتوان در سایه توسعه و رونق این بخش به توان اقتصادی بیشتر کمک کرد.


برچسب ها: صنایع دستی و گردشگری - گردشگری - صنعت گردشگری - همراه - صنایع دستی - صنعت - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

نگاه کمّی به صنعت گردشگری آفت است

نگاه کمّی به صنعت گردشگری آفت است