مطالب مرتبط:
حاشیه های فرهنگ و هنر در هفته گذشته
وزیر پیشنهادی پزشکیان: سهمیه دانشگاه هم حدی دارد
گشایش نگارخانه هتل چمران شیراز با حضور بزرگان هنر، فرهنگ و رسانه فارس
فرهنگ به مدیری صبور و دوراندیش مثل صالحی نیاز دارد/ او صندلی وزیر را معتبر می کند
توصیه مهم تاجگردون به 3 وزیر پیشنهادی پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 10:352024-08-17سياسي

وزیر پیشنهادی فرهنگ هرنوع جداسازی و تفرقه درحوزه فرهنگ و هنر را برنمی تابد


نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی فرهنگ گفت: آقای صالحی تاکنون نشان داده نسبت به همه هنرمندان فارغ از نوع سلایق شان نگاه پدرانه دارد و تفرقه و جداسازی ها در عرصه مهم فرهنگی اجتماعی را بر نمی تابد.

- نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی فرهنگ گفت: آقای صالحی تاکنون نشان داده نسبت به همه هنرمندان فارغ از نوع سلایق شان نگاه پدرانه دارد و تفرقه و جداسازی ها در عرصه مهم فرهنگی اجتماعی را بر نمی تابد.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سیدعباس صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شخصیت عمیق فرهنگی و باورمندی سیدعباس صالحی به ارزش های والای ایرانی اسلامی موجب اطمینان بخشی نمایندگان در سپردن سکان وزارت ارشاد به دست ایشان است.

وی ادامه داد: جامعه ایرانی در این شرایط حساس به میانجی هایی نیاز دارد که به یکپارچگی، انسجام و نزدیک کردن مردم و حاکمیت باور عمیق داشته و به فکر بازسازی سرمایه های اجتماعی در همه حوزه ها به ویژه عرصه فرهنگ و هنر باشند.

مرادی تصریح کرد: برای توسعه و بالندگی ایران و شادابی و نشاط اجتماعی بر اساس باورهای اسلامی باید وزیری در راس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد که خودش اهل مدارا، تعامل و باورمند به ارج نهادن به هنرمندان، فرهیختگان و اهالی ادب و هنر باشد.


برچسب ها: وزیر پیشنهادی - نماینده مجلس شورای اسلامی - فرهنگ - مجلس شورای اسلامی - پیشنهادی - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد - سیدعباس صالحی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی فرهنگ هرنوع جداسازی و تفرقه درحوزه فرهنگ و هنر را برنمی تابد

وزیر پیشنهادی فرهنگ هرنوع جداسازی و تفرقه درحوزه فرهنگ و هنر را برنمی تابد