مطالب مرتبط:
ما نیاز به تعامل سازنده با دولت داریم / موانع بین المللی باید رفع شود
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نفت و نیرو دولت پزشکیان در کمیسیون انرژی مجلس/ از رفع ناترازی گاز و برق تا تلاش برای جذب سرمایه گذار
​بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی ارتباطات و علوم دولت پزشکیان در کمیسیون فرهنگی/ از اینترنت پاک برای کودکان تا رفع موانع تجاری سازی محصولات دانش بنیان
بهره برداری از 108 طرح آبرسانی در استان زنجان همزمان با هفته دولت
رفع تداخلات اراضی در شهرستان بوشهر با جدیت دنبال می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:152024-08-13اقتصادي

نواقص پروژه های هفته دولت در شهرستان دیلم رفع شود


مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان دیلم ، پروژه های افتتاحی و اجرایی در هفته دولت امسال این شهرستان را بازدید میدانی و نواقص را مرتفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت با دستورکار بررسی برنامه ها و پروژه های هفته دولت افزود: امسال پروژه های بسیار خوبی برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت در این شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با افتتاح و اجرای آنها، در زمینه اشتغال و حل مسائل اقتصادی و توسعه زیرساخت ها گام های مؤثری برداشته شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: مسئولان ادارات در آماده سازی پروژه های هفته دولت نظارت مداوم داشته باشد و در هر بازدید، گزارش خود را به فرمانداری ارائه کنند.

وی افزود: همه پروژه های مهم در قالب شهرستانی، استانی و ملی که در سطح این منطقه در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود به کمیته های مربوطه و دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت اعلام تا در دفترچه گنجانده شوند.

پورداوودی بیان کرد: جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت بر حسب ضرورت به طور مستمر تشکیل خواهد شد تا هماهنگی لازم ایجاد شود.


برچسب ها: هفته دولت - پروژه های هفته دولت - شهرستان - پروژه - هفته - دولت - شهرستان دیلم
آخرین اخبار سرویس:

نواقص پروژه های هفته دولت در شهرستان دیلم رفع شود

نواقص پروژه های هفته دولت در شهرستان دیلم رفع شود