مطالب مرتبط:
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان ملی هوش مصنوعی و کتابخانه ملی
امضای تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
آموزش و پرورش البرز با فنی و حرفه ای همکاری نمی کند
کتابخانه ملی با سازمان ملی هوش مصنوعی تفاهنامه امضا کرد
امضاء تفاهم نامه جمع آوری فاضلاب ورودی به خور گورسوزان بندرعباس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-04اقتصادي

امضا تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان فنی و حرفه ای و زندان ها


در هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای به منظور حذف ریشه های مبادرت جرم و توانمندسازی زندانیان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان زندان ها توافق نامه همکاری امضا کردند.

- در هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای به منظور حذف ریشه های مبادرت جرم و توانمندسازی زندانیان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان زندان ها توافق نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنا بر توافق نامه ای که به امضا مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی رسید، جامعه هدف زندانیان، مددجویان کانون اصلاح و تربیت و متهمان بازداشتی از آموزش های مهارتی بهره مند می شود.

از اهداف تنظیم این تفاهم نامه، پرورش و هدایت استعداد فکری و فنی زندانیان، مددجویان کانون های اصلاح و تربیت متهمان بازداشتی، آموزش گروه هدف به منظور توانمندسازی جهت اشتغال آنان پس از آزادی و بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم و اجرای سنجش و ارزشیابی مهارت و صلاحیت حرفه ای آنان است.

بر اساس این تفاهم نامه که قرار است به مدت 3 سال اجرایی شود، بررسی نیازسنجی آموزشی و شناسایی شغل و شایستگی در راستای اولویت بندی تدوین و بازنگری استانداردهای شغل و شایستگی، تأمین مربی و ا


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - سازمان زندان ها - سازمان - آموزش های فنی و حرفه ای
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان فنی و حرفه ای و زندان ها

امضا تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان فنی و حرفه ای و زندان ها