مطالب مرتبط:
درگیری برخی سودجویان با عنوان «حامی حیوانات» با عوامل اجرای کنترل جانوران مضر شهری
تلاش ذوب آهن برای جذب حامی مالی
ماجرای درگیری سودجویان با عنوان «حامی حیوانات» با عوامل شهرداری
ثبت نام 800 حامی طرح اکرام ایتام در کرمانشاه
تلاش ذوب آهن برای جذب حامی مالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 16:002024-07-23سياسي

هیچ یتیمی در کوهسرخ بدون حامی نیست


رییس کمیته امداد کوهسرخ با اشاره به اینکه هیچ یتیمی در شهرستان بدون حامی نیست، اظهار کرد: سعی کرده ایم تا با خودکفا کردن مددجویان از چرخه حمایتی خارج شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته امداد کوهسرخ با اشاره به اینکه هیچ یتیمی در شهرستان بدون حامی نیست، اظهار کرد: سعی کرده ایم تا با خودکفا کردن مددجویان از چرخه حمایتی خارج شوند.

علی برهان پناه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تمام تلاش خود را در حمایت هر چه بهتر از مددجویان کمیته امداد به کار گرفته ایم، تصریح کرد: اقدامات دولت سیزدهم برای فقرزدایی ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای 1411 نفر در کمیته امداد شهرستان کوهسرخ پرونده تشکیل شده است که 1132 پرونده توان بخشی، 263 پرونده اجتماعی و 16 پرونده مربوط به شبه خانواده بوده است، گفت: طی یک سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است.

برهان پناه در همین خصوص از پرداخت کمک هزینه ایاب ذهاب 70 نفر از مددجویان به مبلغ 280 میلیون ریال، پرداخت کمک هزینه درمان برای 70 نفر از مددجویان به مبلغ 633 میلیون ریال، پرداخت کمک هزینه تحصیل برای 142 دانش آموز به مبلغ 616 میلیارد ریال، پرداخت حق پرستاری به 131 خانواده دارای فرزند معلول شدید به مبلغ دو میلیارد و 751 میلیون ریال، پرداخت کمک هزینه مناسب سازی منزل برای چهار نفر از مددجویان


برچسب ها: کمیته امداد - رییس کمیته امداد - شهرستان - کوهسرخ - پرونده - مددجویان - امداد
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یتیمی در کوهسرخ بدون حامی نیست

هیچ یتیمی در کوهسرخ بدون حامی نیست