مطالب مرتبط:
آمریکا دستپاچه شد؛ تیم امنیت ملی به تکاپو افتاد/ روایت بایدن از جلسه مهم درباره حمله احتمالی ایران علیه نیروهای آمریکایی
دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران/ سرلشکر باقری: روابط ایران و روسیه راهبردی، عمیق و بلندمدت است و با تغییر دولت ها دچار اختلال نخواهد شد/ آمریکا به خوبی می داند که جهان از قدرت تک قطبی خارج شده است
جلسه ویژه بایدن و تیم امنیت ملی آمریکا درباره پاسخ مقاومت به ترور هنیه
ایران امشب حمله می کند؟ | هشدار شبانه آمریکا به اسراییل
ترامپ: ایران امشب به اسراییل حمله می کند + ویدئو | اگر من رییس جمهور آمریکا بودم ...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 07:352024-08-06بين الملل

تیم امنیت ملی آمریکا: از مان حمله ایران به اسراییل اطلاعی نداریم


علی رغم برخی گمانه زنی های مقامات ارشد آمریکا درباره زمان دقیق عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی، تیم امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی درباره این حمله ندارد.

- علی رغم برخی گمانه زنی های مقامات ارشد آمریکا درباره زمان دقیق عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی، تیم امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی درباره این حمله ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای مهر، علی رغم برخی گمانه زنی های مقامات و رسانه های آمریکایی درباره زمان عملیات انتقامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، دو مقام آمریکایی در گفت وگو با رویترز اعلام کردند که تیم امنیت ملی دولت آمریکا به جو بایدن، رییس جمهوری و کامالا هریس، معاون رییس جمهور اطلاع داده اند که هنوز مشخص نیست که ایران و حمله چه زمانی به اسراییل حمله می کنند و دامنه و شدت این حمله چگونه خواهد بود.

پیش از این دونالد ترامپ، رییس جمهور اسبق آمریکا در سخنانی به موعد حمله ایران در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه به فلسطین اشغالی اشاره کرد.

پایگاه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که ترامپ در یک گفت وگوی اینترنتی مدعی شد که شنیده ام که امشب ایران به اسراییل حمله خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: اگر اکنون رییس جمهور بودم، هیچکس این جمله را بر زبان نمی آورد.


برچسب ها: آمریکا - امنیت ملی - رییس جمهور - گمانه زنی - ایران - حمله - اطلاع
آخرین اخبار سرویس:

تیم امنیت ملی آمریکا: از مان حمله ایران به اسراییل اطلاعی نداریم

تیم امنیت ملی آمریکا: از مان حمله ایران به اسراییل اطلاعی نداریم