مطالب مرتبط:
تظاهرات چندهزار نفری در حمایت از غزه در شیکاگو
پیاده روی اربعین امسال پرچم حمایت از مردم مظلوم غزه است
تظاهرات طرفداران مردم فلسطین در روز اول مجمع ملی دموکرات ها + فیلم
تظاهرات طرفداران فلسطین در شیکاگو
تظاهرات حامیان فلسطین در شیکاگو هم زمان با کنوانسیون دموکرات ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 08:402024-08-20بين الملل

تظاهرات مردم شیکاگو در حمایت از غزه


همزمان با برگزاری کنگره ملی حزب دموکرات در شیکاگو، چند هزار آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس؛ در ادامه اعتراضات و تظاهرات جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نسل کشی فلسطینی ها، چند هزار نفر از ساکنان شیکاگو نیز بامداد سه شنبه راهپیمایی بزرگی برگزار کردند.

خبرگزاری تاس گزارش داد که همزمان با برگزاری کنگره ملی حزب دموکرات در شیکاگو، چند هزار آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه راهپیمایی کردند.

تظاهرات کنندگان آمریکایی در این راهپیمایی، ضمن حرکت به سمت محل برگزاری کنگره ملی حزب دموکرات، خواستار توقف کمک های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی و تسلیح نظامیان صهیونیست علیه غیرنظامیان فلسطینی شدند.

خبرنگار تاس از شیکاگو گزارش داد که معترضان خواستار آن هستند که حزب دموکرات برای دستیابی به آتش بس در غزه و تلاش برای کاهش هزینه های نظامی اقدام کند.

بر این اساس، باوجود توسل پلیس و نیروهای امنیتی شیکاگو به زور برای متفرق کردن تظاهرات، معترضان از سد امنیتی اطراف محل برگزاری کنگره ملی دموکرات ها عبور کردند.


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - حمایت از مردم فلسطین - صهیونیستی - راهپیمایی - حزب دموکرات
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مردم شیکاگو در حمایت از غزه

تظاهرات مردم شیکاگو در حمایت از غزه