مطالب مرتبط:
اجازه بازرسی به سازمان آتش نشانی را ندادند!
اعلام ظرفیت کلی ثبت نام محصولات ایران خودرو
خبر مهم ایران خودرو | ثبت نام 12 محصول آغاز شد | متقاضیان عجله کنند + جزییات
با اعتبار آینده، خودرو ثبت نام کن
ثبت نام کنندگان محصولات ایران خودرو منتظر سود 250/000/000 تومانی باشند! | آوانس و OFF طلایی ایران خودرو برای ثبت سفارش های مردادماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 10:002024-08-19اقتصادي

ورود سازمان بازرسی به موضوع وام پیش ثبت نام خودرو


بازرس کل امور بانک ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، طی نامه ای به شبکه بانکی به موضوع اعطای وام پیش ثبت نام خودرو ورود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، همزمان با آغاز طرح ایران خودرو برای ثبت نام فروش خودرو، برخی بانک ها به منظور جذب سپرده به بهانه افتتاح حساب وکالتی، پرداخت وام 80 تا 130 میلیون تومانی برای خرید خودرو را تبلیغ می کنند.

در پی این اقدام جعفر حسینی بازرس کل امور بانک ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به شبکه بانکی نسبت به عواقب این اقدام بانک ها هشدار داد و بر اولویت پرداخت تسهیلات تکلیفی تاکید کرد.

در بخشی از این نامه که به مدیران عامل همه بانک ها ارسال شده، آمده است: از شرایط شرکت در طرح اخیر ایران خودرو، وکالتی نمودن حساب و مسدود نمودن مبلغ 230 میلیون تومان نزد بانک های منتخب به منظور تشخیص متقاضیان واقعی است که در این راستا برخی از بانک ها به منظور تشویق متقاضیان و جذب منابع، اقدام به اعطای تسهیلات به منظور تأمین بخشی از مبلغ مذکور نموده اند.

بازرس کل امور بانک ها و بیمه سازمان بازرسی در ادامه بررسی های این نهاد نظارتی پیرامون موضوع فوق را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرده است: ضرورت دارد بانک ها از انجام اقدامات خارج از چارچوب حساب وکالتی امتناع نموده و پرداخ


برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بازرسی - بانک ها - بانک - خودرو - بازرس - بازرسی
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به موضوع وام پیش ثبت نام خودرو

ورود سازمان بازرسی به موضوع وام پیش ثبت نام خودرو