مطالب مرتبط:
پیام تسلیت امام جمعه کیش در پی درگذشت مادر شهید تابش
پاسخ امام به نامه و هدیه مادر شهید چه بود؟
مادر 4 شهید استان فارس آسمانی شد
مادر 4 شهید دوران دفاع مقدس فارس آسمانی شد
مادر 4 شهید دوران دفاع مقدس فارس آسمانی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 12:502024-08-13سياسي

پیام تسلیتی برای مادر چهار شهید


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه خانم ستاره اکبری باصری» مادرشهیدان «محمدشفیع، نورالدین، هدایت اله و عین اله اکبری باصری» را تسلیت گفت.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم ستاره اکبری باصری مادرشهیدان محمدشفیع، نورالدین، هدایت اله و عین اله اکبری باصری را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت مهندس سعید اوحدی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گرانقدر اکبری باصری سلام علیکم ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم ستاره اکبری باصری مادر گرامی شهیدان والامقام محمدشفیع، نورالدین، هدایت اله و عین اله اکبری باصری را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

بدون تردید ایمان و اراده راستین این شهدای معزز ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - معاون رییس جمهور - اکبری - رییس بنیاد شهید - شهید - شهیدان - تسلیت
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیتی برای مادر چهار شهید

پیام تسلیتی برای مادر چهار شهید