مطالب مرتبط:
در حکمرانی مطلوب، افکار جدید مهم هستند یا افراد جدید؟
قالیباف: اگر با مذاکره به منافعمان برسیم مذاکره می کنیم/ به همان میزان که در حکمرانی اقتصادی اشتباه می کنیم، در حکمرانی فضای مجازی هم اشتباه می کنیم/ انقلاب نکردیم که تورم 30 الی 40 درصدی داشته باشیم
تصاویر/ کارگروه تخصصی حکمرانی اسلامی در سومین دوره «آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه » در قمصر
بهره برداری از مجموعه فرهنگی تاریخی سلامت بدیع الحکما
حکمرانی نادرست آب در ایران؛ تشدید بحران آبی در کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-10پزشكي

نقش موثر داروسازان در حکمرانی سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر نیایش محبی دبیر علمی بیست و یکمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران با بیان اینکه منظور از حکمرانی سلامت چیست؟ گفت: - دبیر علمی بیست و یکمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران، به نقش موثر داروسازان در حکمرانی سلامت اشاره کرد و گفت: داروسازان، نقش مهمی در مدیریت سیستم های سلامت و بهبود کیفیت خدمات بهداشتی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر نیایش محبی دبیر علمی بیست و یکمین همایش سالانه انجمن علمی داروسازان ایران با بیان اینکه منظور از حکمرانی سلامت چیست؟ گفت: حکمرانی سلامت به معنای فرآیندها، ساختار ها و مکانیزم هایی است که برای مدیریت، نظارت و بهبود سیستم های سلامت به کار گرفته می شوند.

این مفهوم شامل مجموعه ای از اصول و راهبرد ها است که به منظور دستیابی به اهداف سلامت عمومی و افزایش کیفیت خدمات بهداشتی طراحی شدند.

وی در ادامه، توصیفی جامع از حکمرانی سلامت برای کارکنان حوزه سلامت ارائه کرد و گفت: حکمرانی سلامت به چگونگی تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها و اجرای برنامه های بهداشتی در سطح ملی، منطقه ای و محلی می پردازد.

این فرآیند شامل همکاری و هماهنگی بین دولت، سازمان های بهداشتی، ارائه دهندگان خدمات، جامعه و دیگر ذی نفعان است تا بتوان نظام سلامت ر


برچسب ها: انجمن علمی داروسازان ایران - داروسازان - سلامت - حکمرانی - انجمن علمی - دبیر علمی - خدمات بهداشتی
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر داروسازان در حکمرانی سلامت

نقش موثر داروسازان در حکمرانی سلامت