مطالب مرتبط:
سه گلزن تیم فوتبال استقلال غایب؛ خط حمله آبی ها نگران کننده
کم آبی یک شهر و 29 روستای بابل رفع شد
سه گلزن تیم فوتبال استقلال غایب؛ خط حمله آبی ها نگران کننده
ویدیوی له کردن نیسان آبی توسط لکسوس
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ فرق قرمز و آبی یک «رامین» بود/ وحید امیری: دفاع چپ که سهل است، لازم باشد دروازه بان پرسپولیس می شوم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 21:252024-08-17اجتماعي

سنبل آبی در بیش از 2 هکتار از غرب تالاب انزلی پاکسازی شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: بالغ بر 2 هکتار از روگاهای غرب تالاب بین المللی انزلی در منطقه آبکنار به وسیله دستگاه دروگر از گیاه مهاجم سنبل آبی پاکسازی شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: بالغ بر 2 هکتار از روگاهای غرب تالاب بین المللی انزلی در منطقه آبکنار به وسیله دستگاه دروگر از گیاه مهاجم سنبل آبی پاکسازی شد.

حمزه عشوری امروز 27 مرداد ماه از استمرار پاکسازی سنبل آبی در تالاب انزلی خبر داد و اظهار کرد: در یک اقدام مشترک با حضور جمعی از محیط بانان، ذی نفعان تالاب، جوامع محلی و اسکله داران محدوده غرب تالاب بندرانزلی دو روگای اصلی که محل تردد قایقرانان بود به عرض 20متر و طول 500 متر در موقعیت آبکنار به وسیله دستگاه دروگر از سنبل آبی پاکسازی شد.

وی با ابراز اینکه این استان با داشتن 31 هزار هکتار عرصه های آبی از مناطق حساس و مهم کشور به لحاظ وجود اکوسیستم های آبی تلقی می شود، افزود: در چند سال اخیر با رشد بی سابقه گونه مهاجم سنبل آبی حیات تالاب های این استان با خطر جدی روبه رو شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: تالاب بین المللی انزلی با مساحتی حدود 20 هزار هکتار که از شمال به انزلی، از جنوب به صومعه سرا، از شرق به خمام، از جنوب شرقی به رشت و از غرب به کپورچال و آبکنار انزلی محدود است نیازمند ت


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - سنبل آبی - پاکسازی - تالاب - تالاب بین المللی - حفاظت محیط زیست - انزلی
آخرین اخبار سرویس:

سنبل آبی در بیش از 2 هکتار از غرب تالاب انزلی پاکسازی شد

سنبل آبی در بیش از 2 هکتار از غرب تالاب انزلی پاکسازی شد