مطالب مرتبط:
بررسی حقوقی مشکلات سه شرکت تولیدی در مازندران
بررسی مشکلات سه شرکت تولیدی مازندران
تعیین تکلیف حقوقی سه شرکت تولیدی در مازندران
بررسی مشکلات واحد های تولیدی در منطقه آزاد ماکو
بررسی مشکلات محلات امام علی و امام رضای یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 21:552024-08-10اقتصادي

مشکلات سه شرکت تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران بررسی شد


با حضور رییس کل دادگستری مازندران در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، مشکلات سه شرکت تولیدی «نسیم صباح»، «لبن نیالا» و شرکت «نمایشگاه های بین المللی مازندران» مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

- ایسنا/مازندران با حضور رییس کل دادگستری مازندران در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، مشکلات سه شرکت تولیدی نسیم صباح ، لبن نیالا و شرکت نمایشگاه های بین المللی مازندران مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران عباس پوریانی امروز در این جلسه با بیان اینکه بسترهای لازم برای احیای شرکت های تولیدی راکد باید در استان مازندران فراهم شود، افزود: باید با سیاست گذاری صحیح، ضمن جذب سرمایه گذاران به استان و از میان برداشتن موانع پیش روی تولید، تدابیر صحیح برای حمایت از سرمایه گذاری در استان مازندران اتخاذ شود.

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: در این جلسات باید با همفکری مسئولین ذیربط و متولیان امر، مشکلات مبتلابه صنعت و اقتصاد استان در اسرع وقت مرتفع شده و مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات را جهت حفظ حقوق عامه حل و فصل کنند.


برچسب ها: دادگستری مازندران - مازندران - ستاد اقتصاد مقاومتی - دادگستری - رییس کل دادگستری مازندران - نمایشگاه های بین المللی - اقتصاد مقاومتی
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سه شرکت تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران بررسی شد

مشکلات سه شرکت تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران بررسی شد