مطالب مرتبط:
صدور 1،5 میلیون گذرنامه از ابتدای محرم تاکنون
تعطیلی ادارات 21 مرداد / موافقت با تغییر ساعت کاری ادارات این استان ها
ساعت دقیق بازی فینال کشتی امیرحسین زارع پور در المپیک 2024 امشب 20 مرداد 1403
ساعت پخش سریال سرزمین مادری 3 امشب 20 مرداد 1403 از شبکه سه
ساعت مسابقه تکواندو نیمه نهایی آرین سلیمی المپیک شنبه 20 مرداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 09:052024-08-11اجتماعي

صدور گذرنامه زیارتی طی 2 ساعت در فارس


فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تمهیدات انجام شده برای پیاده روی اربعین، از صدور گذرنامه زیارتی برای این ایام طی 2 ساعت خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تمهیدات انجام شده برای پیاده روی اربعین، از صدور گذرنامه زیارتی برای این ایام طی 2 ساعت خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی و حضور مردم در پیاده روی اربعین با بیان اینکه نیروی انتظامی خادم امام حسین(ع) و همچنین خادم مردم است، گفت: هر کسی در این مسیر و در این تاریخ به دنبال آن است که بهره ای از فضائل این ایام ببرد و نیروی انتظامی در این موضوع مستثنی نیست.

وی با تأکید بر خدمت رسانی به هموطنان و زائرین اباعبدالله الحسین(ع)، افزود: در بحث خدمات رسانی به مردم، نیروی انتظامی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در بحث امنیت مشکلی به وجود نیاید و به حمدالله امنیت مسیر برقرار است.

حبیبی با اشاره به بحث گذرنامه های زیارتی، اظهار کرد: در بحث روان سازی صدور گذرنامه ها مثل سال گذشته خدمات رسانی ویژه انجام می شود و ان شاءالله به همین شکل که در حال انجام شدن است ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس پلیس فارس ادامه داد: زائرینی که برای رفتن به پیاده روی اربعین عجله بیشتری دارند، برای دریافت گذرنامه زیارتی می توانند


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان فارس - پیاده روی اربعین - فرمانده انتظامی استان - نیروی انتظامی - انتظامی - صدور گذرنامه - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

صدور گذرنامه زیارتی طی 2 ساعت در فارس

صدور گذرنامه زیارتی طی 2 ساعت در فارس