مطالب مرتبط:
رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون شد
رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی منصوب کانون شد
رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی منصوب شد
فلاح رییس بیست وششمین جشنواره قصه گویی شد
20 دستگاه منتخب جشنواره شهید رجایی خراسان شمالی معرفی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 20:052024-08-18سياسي

رییس جشنواره قصه گویی کانون معرفی شد


حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فرهاد فلاح را به عنوان «رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی» کانون منصوب کرد.

- حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فرهاد فلاح را به عنوان رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در این حکم با اشاره به سابقه، دانش و تجربه فرهاد فلاح آمده است: نظر به سابقه، دانش و تجربه و فعالیت های جنابعالی در عرصه قصه گویی، به موجب این حکم به عنوان رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی منصوب می شوید.

در ادامه حکم مدیرعامل کانون آمده است: هنر قصه گویی به عنوان قدیمی ترین ابزار تربیتی همواره توانسته مفاهیم بارز اخلاقی و دینی را انتقال دهد و موجب رشد جامعه شود.

با توجه به تجربه ربع قرن برگزاری جشنواره قصه گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از شما انتظار می رود با استفاده از ظرفیت همه دستگاه های دولتی، خصوصی، نیروهای مردمی و حلقه های میانی گام های موثری را در جهت تحقق عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی بردارید تا بتوان آن را به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه اشاعه داد.


برچسب ها: جشنواره بین المللی قصه گویی - قصه گویی - کانون پرورش فکری کودکان - جشنواره - کانون - بین الملل - کودکان و نوجوانان
آخرین اخبار سرویس:

رییس جشنواره قصه گویی کانون معرفی شد

رییس جشنواره قصه گویی کانون معرفی شد