مطالب مرتبط:
گام نخست شهرک شیلاتی اندیمشک به بهره برداری رسید
فاز نخست تصفیه خانه آب خوانسار بزودی بهره برداری می شود
بهره برداری از 6 طرح عمرانی در باقرشهر
بهره برداری از 50 کارخانه جدید در آذربایجان شرقی
بهره برداری از پارکینگ مجموعه امیرکبیر تا پاییز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 14:552024-07-30اقتصادي

بهره برداری گام نخست شهرک شیلاتی اندیمشک


، مسعود محمدی ، شهرک شیلاتی اندیمشک را یکی از شهرک های بزرگ شیلاتی در کشور دانست و بیان کرد: گام نخست این شهرک شامل تولید چهار نوع ماهی گرمابی با رهاسازی 33 هزار بچه ماهی وارد مدار تولید قرار گرفت.

وی با پیش بینی تولید 60 هزار تن ماهی از حوضچه های پرورش ماهیان گرمابی افزود: مرحله دوم این طرح با مساحت سه هکتار دارای 180 استخر برای پرورش ماهیان سردآبی است که زیرساخت لازم تکمیل و ماهی ریزی در یک هکتار از این استخر ها نیز از آبان امسال و با کاهش دمای هوا برای نخستین بار در خوزستان به صورت آزمایشی انجام می شود.

مدیر اجرایی شهرک شیلاتی اندیمشک بیان کرد: مرحله سوم شهرک شیلاتی اندیمشک به تولید ماهیان خاویاری اختصاص دارد که برنامه ریزی برای احداث استخر های مورد نیاز این مرحله نیز در حال انجام است و امیدواریم این استخر ها سال آینده به بهره برداری برسند.

محمدی با بیان اینکه شهرک شیلاتی اندیمشک دارای 2 بخش تولید انواع ماهیان گرمابی، سرمابی و خاویاری و همچنین بخش فرآوری، بسته بندی و ایجاد زیرساخت های صادراتی است، گفت: بخش تولید آبزیان این شهرک تا سال آینده و بهره برداری از استخر های پرورش خاویار تکمیل می شود.

وی ادامه داد: مذاکره های گسترده ای برای جذب سرمایه گذار خارجی برای ایجاد صنایع بسته بندی، فرآوری و زیرساخت های صادراتی در این شهرک


برچسب ها: شهرک شیلاتی - اندیمشک - شهرک - ماهی - بهره برداری - تولید - استخر
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری گام نخست شهرک شیلاتی اندیمشک

بهره برداری گام نخست شهرک شیلاتی اندیمشک