مطالب مرتبط:
نمایشگاه هفته پژوهش 23 آذر در نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود
جهانگیری: هیچ سرمایه گذاری در کشور مهمتر از سرمایه گذاری در نیروی انسانی نیست
سرمایه گذاری 8 میلیارد دلاری پتروشیمی ها برای تولید گاز
75 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای خانه های تاریخی در اردبیل
جذب 11 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 07:352024-07-30اقتصادي

نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در یزد برگزار می شود


معاون اقتصادی استاندار یزد از برگزاری نمایشگاه تخصصی تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری از 17 تا 20 مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون اقتصادی استاندار یزد از برگزاری نمایشگاه تخصصی تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری از 17 تا 20 مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی یزد خبر داد.

محمد علی شاه حسینی با اشاره به ارائه معیارها و چارچوب های خاص فرصت های سرمایه گذاری، گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند ضمن جهت دهی، یکپارچه نمودن و امکان بازاریابی فرصت های سرمایه گذاری، تصویری شفاف از وضعیت اقتصاد استان در جذب سرمایه را نشان دهد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این عناوین به صورت همزمان، علاوه بر آشنایی مردم عادی با خدمات ارائه شده در هر بخش، ایجاد هماهنگی و ارتباط بین فعالان این حوزه است؛ زیرا که ارتباط بخش های مختلف اقتصاد با یکدیگر عاملی برای رشد و توسعه در این بخش است.

معاون استاندار در ادامه سخنان خود با اشاره به برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری اظهار کرد: شهر دارالعباد یزد در صورت معرفی درست این توانمندی ها با استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران روبه رو خواهیم شد که این خود موجب توسعه فضای کسب و کار، اشتغال زایی و در یک کلام رونق اقتصادی استان خواهد شد.


برچسب ها: فرصت های سرمایه گذاری - سرمایه گذاری - نمایشگاه - نمایشگاه های بین المللی - معاون اقتصادی استاندار - نمایشگاه تخصصی - سرمایه
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در یزد برگزار می شود

نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در یزد برگزار می شود