مطالب مرتبط:
لایروبی مسیل روستای قصون در کوهسرخ
مدرسه 6 کلاسه در روستای واوان میرآباد احداث می شود
اجرای نهضت آسفالت در روستای شهرک میثم اندیکا
عشق من روستای نصف جهان
افتتاح آسفالت جاده بین مزارع بخش کشکسرای شهرستان مرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-01اقتصادي

آب پایدار به 49 روستای دیگر در شهرستان سرپل ذهاب رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: آب پایدار به 49 روستای دیگر در شهرستان سرپل ذهاب رسید.

- رضا داودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه ای روستایی که در سال 1401 آغاز شده، اظهار کرد: این پروژه ها با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه آب و فاضلاب استان در سال 1401 آغاز شده که آبرسانی به مجتمع تپه ماران و جگیران در سرپل ذهاب پروژه حفر 2 حلقه چاه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بخشی از لوله گذاری و ایجاد مخازن در پروژه آبرسانی به مجتمع تپه ماران و جگیران در سرپل ذهاب توسط شرکت آب و فاضلاب استان و بخشی نیز توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با محوریت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: اقدامات انجام شده در پروژه آبرسانی به مجتمع تپه ماران و جگیران در سرپل ذهاب با حفر 2 حلقه چاه عمیق با آبدهی مجموعاً 60 لیتر در ثانیه، اجرای لوله گذاری به متراژ بیش از 41 کیلومتر، ساخت بیش از یک هزار و 200 مترمکعب مخزن و ایجاد 2 ایستگاه پمپاژ دنبال شده و هم اکنون عملیات اجرایی این پروژه به پایان رسیده است و پروژه در چند روز آینده وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

داودی اعتبار هزینه شده در این پروژه را بیش از 550 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه بیش از 49 روستا


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - سرپل ذهاب - آب و فاضلاب - شهرستان سرپل ذهاب - امام حسن مجتبی - تپه ماران
آخرین اخبار سرویس:

آب پایدار به 49 روستای دیگر در شهرستان سرپل ذهاب رسید

آب پایدار به 49 روستای دیگر در شهرستان سرپل ذهاب رسید