مطالب مرتبط:
پزشکیان: سعی کردیم از دولت شهید رییسی، روحانی، احمدی نژاد و بیرون از آنها را در کنار هم قرار بدهیم/ هیچ کدام از وزرای پیشنهادی بر اساس دید سیاسی انتخاب نشدند
سوالات نماینده مخالف وزرای پیشنهادی از پزشکیان: واضح بگویید که در کشور چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ /چند نرخی بودن ارز را قبوال دارید؟
سوالات نماینده مخالف وزرای پیشنهادی از پزشکیان: واضح بگویید که در کشور چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ | چند نرخی بودن ارز را قبوال دارید؟
رییس جمهور شیوه انتخاب وزرای پیشنهادی بر اساس سیاست های کلی و برنامه هفتم را در صحن اعلام کند
اعلام چگونگی انتخاب وزرای پیشنهادی بر اساس سیاست های کلی و تطبیق سیاست های برنامه هفتم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-17ورزشي

گودرزوند چگینی: بابت انتخاب وزرای پیشنهادی جهادکشاورزی، ورزش، کشور و اطلاعات از پزشکیان تشکر می کنیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در حمایت از کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم، - گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار، در موافقت با کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم، از انتخاب وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، ورزش، کشور و اطلاعات توسط آقای پزشکیان تشکر کرد و تأکید کرد که گفتمان رییس جمهور مورد قبول مردم است و دولت به دنبال وفاق ملی، نه قومیت گرایی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در حمایت از کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم، از انتخاب وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، ورزش، کشور و اطلاعات توسط رییس جمهور، آقای پزشکیان، قدردانی کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما به دنبال قومیت گرایی نیستیم، اظهار داشت: ما دنبال انتخاب از استان ها و مناطق نیستیم؛ ما به دنبال یک وفاق ملی هستیم.

گودرزوند چگینی همچنین به مقبولیت گفتمان آقای پزشکیان نزد مردم اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که برنامه های رییس جمهور ذیل برنامه های هفتم توسعه و سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب قرار گیرد.


برچسب ها: وزرای پیشنهادی - نماینده مردم - مجلس شورای اسلامی - کابینه دولت - پیشنهادی - شورای اسلامی - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

گودرزوند چگینی: بابت انتخاب وزرای پیشنهادی جهادکشاورزی، ورزش، کشور و اطلاعات از پزشکیان تشکر می کنیم

گودرزوند چگینی: بابت انتخاب وزرای پیشنهادی جهادکشاورزی، ورزش، کشور و اطلاعات از پزشکیان تشکر می کنیم