مطالب مرتبط:
بررسی مشکلات 3 واحد تولیدی در استان همدان
مهارت آموزی 5 هزار سرباز وظیفه در استان همدان
ساخت 100 کیلومتر راه روستایی در استان همدان
پیشرفت 88 درصدی پروژه های جهاد آبرسانی در استان همدان
برنامه ریزی برای صدور گذرنامه در استان همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 16:152024-07-23سياسي

شنا کردن در محدوده سد ها و بند های انحرافی استان همدان، ممنوع


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان گفت: شنا کردن در محدوده سد ها و بند های انحرافی استان همدان، خطر مرگ به همراه داشته و ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرتضی احمدی افزود: لغزندگی حاشیه مخازن سد ها و بند های انحرافی، مکش جریان آب و شرایط رسوبی کف این مخازن خطر مرگ را برای شناگران به همراه خواهد داشت.

او با اشاره بر تغییرات دمایی در لایه های مختلف آب مخزن سد ها تصریح کرد: این تغییرات دما باعث گرفتگی عضلات، از دست رفتن تعادل و سکته شناگران می شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان گفت: وجود جریان های قوی زیر سطحی در لایه های مختلف آب مخزن سد ها باعث کشیده شدن شناگران به سمت آبگیر های سد می شود و مرگ شناگران را به دنبال دارد.

مرتضی احمدی با تاکید براینکه در صورت بروز حادثه همه مسوولیت ناشی از آن متوجه فرد خواهد شد، گفت: تاسیسات یاد شده محل مناسبی برای شنا نیست، از هموطنانی که این اماکن را برای تفرج انتخاب می کنند، خواست تا به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده به علایم هشدار دهنده نصب شده در اطراف سد ها و بند های انحرافی و تذکر ماموران توجه جدی کنند.

لازم به ذکر است، سد های آبشینه، اکباتان، سرابی تویسرکان، شنجور رزن، شیرین سو، کلان ملایر و نعمت آباد اسدآباد از سد های مهم استان همدان ب


برچسب ها: معاون حفاظت و بهره برداری - شرکت آب منطقه ای همدان - شرکت آب منطقه ای - همدان - بهره برداری - انحرافی - مرتضی احمدی
آخرین اخبار سرویس:

شنا کردن در محدوده سد ها و بند های انحرافی استان همدان، ممنوع

شنا کردن در محدوده سد ها و بند های انحرافی استان همدان، ممنوع