مطالب مرتبط:
سه هزار و 318 نفر در مراکز اورژانس اجتماعی چهارمحال و بختیاری پذیرش شد
ایجاد 12 تعاونی برای زنان سرپرست خانواده چهارمحال و بختیاری
ارائه خدمات آموزشی به بیش از 2500 سالمند در چهارمحال و بختیاری
105 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری مرکز گردشگری مذهبی است
بهره برداری از طرح های توسعه ای در استان چهارمحال و بختیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 08:402024-07-22اقتصادي

55 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع 55 هزار پرس غذای گرم با هزینه 5 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب پویش اطعام حسینی میان خانواده های نیازمند استان از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع 55 هزار پرس غذای گرم با هزینه 5 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب پویش اطعام حسینی میان خانواده های نیازمند استان از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأمین نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند در قالب پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته های مواد غذایی در حال اجرا است.

وی افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از 2400 بسته مواد غذایی با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومان با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و کمک های مردمی تهیه و میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اضافه کرد: طی این مدت 81 آشپزخانه اطعام حسینی در سراسر استان فعال شده است.

محمدی با اشاره به روش های مشارکت در این پویش خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات خود را با شماره گیری کد دستوری #038*8877* به دست نیازمن


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - خانواده های نیازمند - استان چهارمحال و بختیاری - مدیرکل کمیته امداد - چهارمحال - غذای گرم - بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

55 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

55 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد