مطالب مرتبط:
برجام دیگر قابل احیا نیست/ تخاصم با آمریکا را مدیریت کنیم
عراقچی در کمیسیون اجتماعی تأکید کرد، برجام قابل احیا نیست؛ هدف رفع تحریم هاست
اظهارنظر عجیب نائب رییس کمیسیون بهداشت مجلس درباره وزیر پیشنهادی بهداشت
ببینید | اظهارنظر عجیب نائب رییس کمیسیون بهداشت مجلس: چرا وزیر پیشنهادی بهداشت برای مردم فلسطین ابراز ناراحتی نکرده!
خبرآنلاین عکس | تصویر تاریخی از باراک اوباما در 8 سالگی مشغول تحصیل در مدرسه مختلط در جاکارتا اندونزی؛ روزی که او فکرش را هم نمی کرد که رییس جمهور آمریکا شود!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 10:052024-08-14سياسي

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: برجام دیگر قابل احیا نیست/ تخاصم با آمریکا را مدیریت کنیم


محسن فتحی، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، در تشریح جلسات بعداز ظهر دومین روز از بررسی برنامه های وزاری پیشنهادی رییس جمهور در این کمیسیون اظهار داشت: - نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: برجام دیگر قابل احیا نیست/ تخاصم با آمریکا را مدیریت کنیم فتحی در تشریح نشست وزیر پیشنهادی امور خارجه با اعضای این کمیسیون گفت: عراقچی صراحتاً اعلام کرد که ما هیچ گاه با آمریکا نمی توانیم رفع تخاصم کنیم، اما می توانیم این تخاصم را به گونه ای مدیریت کنیم که مردم آسیب کم تری ببینند.

محسن فتحی، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، در تشریح جلسات بعداز ظهر دومین روز از بررسی برنامه های وزاری پیشنهادی رییس جمهور در این کمیسیون اظهار داشت: کمیسیون اجتماعی مجلس در نوبت عصر میزبان عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه بود، که در این جلسه برنامه ها و رویکرد های وی برای اداره این وزارتخانه تشریح شد.

وی ادامه داد: اهم سوالات نمایندگان از عراقچی در این نشست درخصوص مذاکرات، برجام، تحریم ها، قانون اقدام راهبردی، دیپلماسی اقتصادی و نحوه ارتباط با سایر کشور ها بود و برنامه های وی درباره چگونگی عبور دادن کشور از زنجیره فشار های تحریمی، ارتقاء جایگاه گذرنامه و بهبود تصویر ایران در دنیا مورد سوال قرار گرفت.


برچسب ها: کمیسیون اجتماعی مجلس - کمیسیون اجتماعی - کمیسیون - رییس کمیسیون - وزیر پیشنهادی امور خارجه - اجتماعی - نایب رییس
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: برجام دیگر قابل احیا نیست/ تخاصم با آمریکا را مدیریت کنیم

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: برجام دیگر قابل احیا نیست/ تخاصم با آمریکا را مدیریت کنیم