مطالب مرتبط:
پیام آیت الله سید حسن عاملی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه
پیام خانواده شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی در پی شهادت اسماعیل هنیه
پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی در پی شهادت اسماعیل هنیه
پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی درپی شهادت اسماعیل هنیه
پیام تسلیت آیت الله سعیدی در پی شهادت اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 08:102024-08-01سياسي

پیام آیت الله سید حسن عاملی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه


وبه نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در پیام آیت الله سید حسن عاملی آمده است: باند خون ریز، سفاک و تروریست صهیونیستی ورقی وحشتناک بر اوراق سیاه عمر شوم هفتاد و پنج ساله خود افزود.

آیت الله عاملی افزود: این ننگ بشریت با وقاحت تمام، با زیرپا گذاشتن تمام مواثیق بین المللی تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور ما را مورد هدف قرار داد و میهمان ملت و دولت ایران را نه در میدان جنگ که عرضه آن را ندارد بلکه در اقدامی ارهابی و تروریستی به شهادت رساند.

امام جمعه اردببل خاطرنشان کرد: آن شهید والا مقام گناهی جز مبارزه با اشغالگر و دفاع از وطن و ملت خود که هر دو را منشور حقوق بشر سازمان ملل به رسمیت شناخته نداشت.

در بخش دیگری از پیام آیت الله عاملی آمده است: پاداش آقای هنیه فقط شهادت بود و به تعبیر فرزند برومندش به آرزوی دیرینه خود رسید، ما در برابر دشمنان غدار جز افتخار احدی الحسنین مسیر سومی نداریم.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: این جنایت شنیع باند ترور موسوم به اسراییل و همچنین حمله این رژیم به قلب بیروت که هر 2 بعد از حضور ننگ اولاد آدم یعنی نتانیاهو در کنگره و تشویق مستمر اعضای روسیاه و کنگره صورت گرفت را ناشی از تشجیع این مرد خبیث توسط آمریکا می دانیم و بلکه خون چهل هزار مظلوم غزه از چنگال خونین آمریکا می ری


برچسب ها: آیت الله سید حسن عاملی - آیت الله - آیت الله عاملی - سید حسن عاملی - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله سید - عاملی
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله سید حسن عاملی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه

پیام آیت الله سید حسن عاملی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه