مطالب مرتبط:
تغییر نام دانشگاه ملی مهارت؛ زمینه ساز توسعه آموزش های مهارتی کشور/ نرخ اشتغال افزایش می یابد
مقام سوم دانشگاه لرستان در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور
کسب دو نشان در المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور ازسوی دانشجوی نیشابوری
پذیرش بدون کنکور مدال آوران المپیک در دانشگاه های برتر کشور
دانشگاه یاسوج میزبان نشست معاونین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 08:452024-08-10سياسي

دانشگاه ها نقشی محوری نوآوری و کارآفرینی در توسعه جامعه و کشور دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور (هفته پسران) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: - سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه ها با توجه به نیاز پیشرفت و توسعه کشور باید به نسل سوم و کارآفرین تبدیل شوند که از طریق نوآوری و کارآفرینی در توسعه جامعه و کشور نقش ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو ، تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه دوره مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور (هفته پسران) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: کسب توانمندی فکری، مهارتی و تسلط بر یک رشته علمی می تواند تا میزان بسیاری دغدغه اشتغال دانشجویان را رفع کند و آن ها را به درآمدزایی برساند.

وی با بیان اینکه تبدیل آموزش به مهارت، افزایش درآمد را درپی دارد، افزود: یادگیری مهارت باعث ایده پردازی و خلاقیت شده و نیز منجر به کارآفرینی، تولید محصول و فروش آن می شود.

تراب محمدی با اشاره به قشر حاضر در این مراسم مطرح کرد: جامعه باید قدر ایثارگران را بداند، زیرا پدران شاهد و ایثارگران، سر دادند تا ما بتوانیم امروز سرمان را بالا نگه داریم.


برچسب ها: استانداری آذربایجان شرقی - دانشجویان شاهد و ایثارگر - دانشگاه هنر اسلامی تبریز - دانشگاه - مهارت افزایی دانشجویان - آذربایجان شرقی - دانشگاه ها
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها نقشی محوری نوآوری و کارآفرینی در توسعه جامعه و کشور دارند

دانشگاه ها نقشی محوری نوآوری و کارآفرینی در توسعه جامعه و کشور دارند