مطالب مرتبط:
باید بر اساس رخدادهای ملی و بین المللی برای آینده برنامه ریزی کنیم
برگزاری همایش بین المللی زن در جهان اسلام با 200 مقاله
دبیرخانه شبکه بین المللی سادات در مشهد تشکیل شود
ببینید / فرودگاه بین المللی بن گوریون کاملا خالی از مسافر
تبریک رییس دایره ارتباطات عربی و بین المللی جنبش جهاد اسلامی یحیی سنوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 11:152024-08-08بين الملل

صهیونیست ها تنها با فشار حاضر به تمکین از قوانین بین المللی هستند


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین المللی است.

- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی کشتار دو میلیون فلسطینی در اثر گرسنگی ساختگی، و در ازای آزادی گروگان های این رژیم را عملی درست و اخلاقی خوانده است.

وی افزود: اظهارات این عضو باند جنایتکار صهیونیست، فقط نوعی اِعلام و اعتراف علنی است و اِلّا دنیا در ده ماه گذشته شاهد اقدام عملی رژیم صهیونیستی در نسل کُشی و کشتار جمعی زنان، کودکان و مردم غیر نظامی بیگناه در ⁧غزه⁩ از طریق بمباران و همچنین قحطی و گرسنگی ساختگی بوده است.

کنعانی تاکید کرد: دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین المللی است و در غیر این صورت، هیچ حد و مرزی برای جنایات و اقدامات شنیع خود نمی شناسد.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - قوانین بین المللی - وزارت امور خارجه - سخنگوی وزارت - بین المللی - امور خارجه - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها تنها با فشار حاضر به تمکین از قوانین بین المللی هستند

صهیونیست ها تنها با فشار حاضر به تمکین از قوانین بین المللی هستند