مطالب مرتبط:
اختصاص بیش از 135 میلیارد تومان به تالار مرکزی سنندج
تانک 300 رسما به ایران رسید + ویدئو | جایگزین پاترول و جیپ را ببینید ؛ قیمت احتمالی زیر 3.5 میلیارد تومان
هزار و 100 میلیارد ریال برای برق مسکن خراسان رضوی اختصاص یافت
هزار و 100 میلیارد ریال برای برق رسانی مسکن خراسان رضوی اختصاص یافت
اختصاص هزار و 100 میلیارد ریال برای برق رسانی مسکن خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 13:152024-08-19فرهنگي

اختصاص بیش از 135 میلیارد تومان به تالار مرکزی سنندج


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در طول 18 سال ساخت تالار مرکزی سنندج 77 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد اما از سال 1400 تاکنون بیش از 135 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در طول 18 سال ساخت تالار مرکزی سنندج 77 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد اما از سال 1400 تاکنون بیش از 135 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

علی اصغر دریایی، امروز، 29 مرداد در آستانه گرامیداشت هفته دولت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت: دولت سیزدهم علاوه بر اختصاص اعتبارات ویژه فرهنگی و هنری برای برگزاری برنامه ها، اهتمام ویژه ای به پروژه های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر داشته است.

وی افزود: در طول 18 سال ساخت تالار مرکزی تنها 77 میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص داده شد اما در طول سه سال دولت سیزدهم 135 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: تالار مرکزی سنندج به عنوان اولین های مراکز فرهنگی و هنری شهر سنندج در اذهان هنرمندان از اعتبار ویژه ای برخوردار است و همین امر متولیان فرهنگی دولت سیزدهم را برای اتمام این پروژه تشویق و ترغیب کرد.


برچسب ها: میلیارد تومان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - اختصاص - میلیارد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - تومان
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 135 میلیارد تومان به تالار مرکزی سنندج

اختصاص بیش از 135 میلیارد تومان به تالار مرکزی سنندج