مطالب مرتبط:
رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی به ایستگاه پایانی رسید
سردار سلیمانی: طرح رویش امید طی 5 سال آینده یک میلیون و پانصد هزار زوج نابارور را پوشش می دهد / طرح های جمعیتی باعث افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد
رقابت 12 تیم دانشجویی در ارائه نوآورترین ایده در حوزه رفع چالش های اجتماعی
رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی در 11 محله استان همدان
مودیان مالیاتی می توانند به خیران اجتماعی تبدیل شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 11:302024-07-28سياسي

ارسال 370 طرح دانشجویی به دبیرخانه جایزه نوآوری اجتماعی


محمد رسولی دبیر جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جانان را یک جریان نوآورانه بهبود زندگی توصیف کرد و گفت: - در رقابت دانشجویی 370 طرح از سوی تیم های دانشجویی ارسال شد و در داوری مرحله اول 80 طرح و در غربالگری مرحله دوم 36 طرح پذیرش شد.

محمد رسولی دبیر جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جانان را یک جریان نوآورانه بهبود زندگی توصیف کرد و گفت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری این رویداد در اردیبهشت سال گذشته برگزار و فراخوان آن در آبان ماه سال گذشته منتشر شد.

وی افزود: از آنجایی که تلاش شده است جریان جانا و نوآوری اجتماعی یک جریان زایشی باشد، در کنار رویداد اصلی، دو رویداد جانبی مسابقه نوآوری اجتماعی دانش آموزی و رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی را تعریف کردیم.

رسولی رویداد امروز نوآوری اجتماعی که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد را اختتامیه رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی دانست که به همت بنیاد تعالی زندگی اجتماعی، خانه خلاق دال، معاونت فرهنگی وزارت عوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است.

دبیر جایزه نوآوری اجتماعی با اشاره به روند برگزاری این رویداد با تاکید بر اینکه برگزاری رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی از آذر سال گذشته کلید خورد، اظهار کرد: فراخو


برچسب ها: نوآوری - اجتماعی - دانش - دانشجویی - رویداد - محمد رسولی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 370 طرح دانشجویی به دبیرخانه جایزه نوآوری اجتماعی

ارسال 370 طرح دانشجویی به دبیرخانه جایزه نوآوری اجتماعی