مطالب مرتبط:
مخالفت کمیسیون کشاورزی با راه اندازی صید ترال
مخالفت کمیسیون کشاورزی با راه اندازی صید ترال
شهرام دبیری معاون امور مجلس رییس جمهور شد
سفر وزیر خارجه اردن به تهران/ پیام پادشاه برای رییس جمهور ایران
پیام پادشاه اردن به رییس جمهور ایران توسط وزیر خارجه ابلاغ می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 07:302024-08-05سياسي

ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از نظر رییس کمیسیون عمران مجلس


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود فردی به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود که نسبت به ماموریت های این وزارتخانه شناخت کافی داشته باشد و بتواند از ظرفیت بخش خصوصی برای حل مشکلات این وزارتخانه استفاده کند.

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود فردی به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود که نسبت به ماموریت های این وزارتخانه شناخت کافی داشته باشد و بتواند از ظرفیت بخش خصوصی برای حل مشکلات این وزارتخانه استفاده کند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، درباره ویژگی های وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وزیر راه شهرسازی باید فردی باشد که برای پیشبرد مسئولیت های سنگین این وزارتخانه وقت بگذارد و از سوی دیگر باید شناخت دقیقی نسبت به حوزه حمل و نقل و مسکن داشته باشد.

انتظار می رود فردی به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود که هم در این حوزه کار کرده باشد و هم نسبت به این حوزه شناخت داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: باید فردی به مجلس معرفی شود که برای بهبود حوزه حمل و نقل برنامه داشته باشد، اکنون وضعیت حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی مناسب نیست و ناوگان جاده ای ما فرسوده است.


برچسب ها: کمیسیون عمران مجلس - رییس کمیسیون عمران - وزیر راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - وزارتخانه - کمیسیون عمران - وزیر راه
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از نظر رییس کمیسیون عمران مجلس

ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از نظر رییس کمیسیون عمران مجلس