مطالب مرتبط:
تکمیل پژوهشگاه ربع رشیدی تبریز جایگاه علمی ایران را ارتقا می دهد
در تبریز شعار جدایی از ایران و اتصال به شوروی شنیده شد +عکس
عذرخواهی رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران از معاونت علمی
تاریخسازی ایران در تکواندو تکمیل شد / آرین سلیمی فینالیست شد
تاریخسازی ایران در تکواندو تکمیل شد / آرین سلیمی فینالیست شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 21:052024-08-10اقتصادي

ارتقای علمی ایران با تکمیل پژوهشگاه ربع رشیدی تبریز


، بهمن نقی پور در بازدید و نشست هم اندیشی تکمیل و راه اندازی این طرح ملی، پیشرفت فیزیکی پژوهشگاه ربع رشیدی را چشمگیر، اما ناکافی دانست و افزود: با قوت قلب در ساخت و راه اندازی این پروژه فعال هستیم، چون اینجا محل تولید و پیشرفت علم و جایگاهی برای کمک به ارتقای سلامت جامعه خواهد بود.

وی ادامه داد: هر چند روند این طرح ملی مطلوب نیست، اما قدم های خوبی برای تسریع در اجرا برداشته شده است تا منجر به ارتقای جایگاه علمی کشور شود.

نقی پور با اشاره به توانمندی های استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآورشد: راه اندازی پژوهشگاه ربع رشیدی نقش انکارناپذیر در حوزه علم پزشکی و به خصوص فناوری های جدید این بخش دارد و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ملی یکی از خواسته های به حق و مهم جامعه علمی و مردم آذربایجان شرقی است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این نشست، با اشاره به اینکه ربع رشیدی ملی است و اعتبارات آن نیز از بودجه ملی تامین می شود گفت: از سال 1395 کار های عمرانی پروژه شروع شد و تا سال 1400 پیشرفت پنج تا 10 درصدی داشت که از سال 1401 با پیگیری جدی مسئولین عملیات اجرایی سرعت خوبی به خود گرفت و هم اکنون جزو اولویت های عمرانی استان است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی تبریز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی تبریز - راه اندازی - ربع رشیدی - پژوهشگاه - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای علمی ایران با تکمیل پژوهشگاه ربع رشیدی تبریز

ارتقای علمی ایران با تکمیل پژوهشگاه ربع رشیدی تبریز