مطالب مرتبط:
1387 اعمال قانون خودروی حادثه ساز در مشهد | 34 خودرو متخلف توقیف شدند (13 مرداد 1403)
اعمال قانون 1387 خودروی حادثه ساز در مشهد | 34 خودروی متخلف توقیف شدند (13 مرداد 1403)
شهربازی حادثه ساز در ساوجبلاغ با دستور قضایی پلمب شد
لزوم برخورد با رژیم صهیونیستی براساس قوانین بین المللی
9مصدوم در برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین + تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:402024-08-03حوادث

برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف و حادثه ساز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با رانندگانی که در سطح شهر مرتکب تخلفات حادثه ساز می شوند، برخورد جدی و بدون اغماض خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سیدحجت فتاحی اظهار کرد: در پاسخ به مطالبات به حق مرد استان اردبیل، با رانندگان متخلفی که با انجام حرکات نمایشی اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب و آسایش امنیت شهروندان می شوند پلیس به طور جدی و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری تعداد 3289 نفر از رانندگانی که رفتار های پر خطر و حرکات مارپیچ در سطح معابر شهری انجام می دادند اعمال قانون شدند و تعداد 277نفر از رانندگان نیز ضمن اعمال قانون خودروی آنها توقیف و رانندگان آنها علاوه بر معرفی به مراجع قضایی جهت انجام سنجش سلامت روحی و روانی و رفتاری به پزشکی قانونی معرفی شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل عنوان کرد: پلیس در مسیر ارتقاء و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی که با انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت وسلب و آسایش و آرامش شهروندان می شوند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.


برچسب ها: رانندگان - پلیس راهنمایی و رانندگی - راهنمایی و رانندگی - رانندگان متخلف - پلیس راهنمایی - استان اردبیل - اعمال قانون
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف و حادثه ساز

برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف و حادثه ساز