مطالب مرتبط:
روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است
خودکشی وحشتناک مرد جوان در غرب تهران
تبریک وزارت ورزش و جوانان پس از قهرمانی آزادکاران جوان در آسیا آفتاب نو | اخبار ورزشی
جزییات حادثه قتل جوان 30 ساله با چاقوی میوه خوری
پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان در پی قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 11:212024-07-25سياسي

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است


جانشین فرهنگی ستادکل نیرو های مسلح با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه های حمایتی و هدایتی و مباحث مالی و بازرگانی نقش آفرین بوده، گفت: روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام در حاشیه بازدید از مجموعه های سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و کارگاه های تولیدی و اشتغالزایی تحت حمایت بسیج سازندگی گفت: امروز توفیق نصیبمان شد که در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد، صنایع پرتلاش و جوان استان را ببینیم که تمام تلاش و هم و غمّ خود را بکار برده اند که شاخص های منفی بیکاری در استان را در حد وا ندازه خودشان کاهش دهند.

جانشین فرهنگی ستادکل نیرو های مسلح افزود: این تلاش گران عرصه صنعت با اشتغال و کارآفرینی ونوآفرینی در حوزه های تولید، طراحی و کار های مرتبط با آن تلاش می کنند در حوزه صنایع کار های جدیدی انجام داده اند تا بتوانند حوزه اقتصادی و غذایی استان را ارتقا دهند.

امیر سرتیپ گلفام یادآور شد: جوانانی که اینجا مشغول کار هستند علی الخصوص مدیر جوانی که اینجا دارد خودش اذعان می کرد که بسیج سازندگی در حوزه های حمایتی و هدایتی و مباحث مالی و بازرگانی نقش آفرین بوده است تا بتوانند در صنعت خودشان موفق شوند و هم چرخه تولید خوب بچرخد و هم چرخه فروش.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - بسیج سازندگی - استان چهارمحال و بختیاری - مشکلات صنعت - اشتغال و کارآفرینی - چهارمحال - بسیج
آخرین اخبار سرویس:

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است

روحیه بسیجی حلال مشکلات صنعت گران جوان است