مطالب مرتبط:
سهم 60درصدی یک شرکت دانش بنیان در صادرات داروهای بیوتک/انتقاد از تحریم های بانکی و پول هایی که در برخی کشورها مانده اند!
عضویت هزار دانش بنیان در باشگاه شرکت های صادراتی
عضویت هزار شرکت دانش بنیان در باشگاه شرکت های صادراتی
تمرکز جهاددانشگاهی بر فعالیت های دانش بنیان با بهره مندی از ظرفیت نخبگان
تمرکز جهاددانشگاهی بر فعالیت های دانش ‎بنیان با بهره مندی از ظرفیت نخبگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 13:002024-08-05سياسي

استقرار 40 شرکت دانش بنیان در پژوهشگاه ملی زیست فناوری


رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با اشاره به احیای ساختمان نیمه کاره این پژوهشگاه با همکاری بخش خصوصی، گفت: در این ساختمان 40 شرکت دانش بنیان حوزه زیست فعال مستقر شدند که برای 600 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

- رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با اشاره به احیای ساختمان نیمه کاره این پژوهشگاه با همکاری بخش خصوصی، گفت: در این ساختمان 40 شرکت دانش بنیان حوزه زیست فعال مستقر شدند که برای 600 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد محمدی در نشستی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل این پژوهشگاه، اظهار کرد: امروزه در تمام دنیا بستر اشتغال در بطن نوآوری ها است و فناوری های نوین برای بهبود امور و زندگی بشر ایجاد شده اند و علم بیوتکنولوژی و ژنتیک همگام با صنعت در حال هموار کردن مسیر زندگی انسان ها است.

رییس پژوهشگاه ملی ژنتیک و زیست فناوری با اشاره به پیشرفت این علوم در ژنتیک و زیست فناوری و وظیفه ذاتی و سازمانی پژوهشگاه ژنتیک افزود: در دو سال اخیر این پژوهشگاه با همکاری بخش خصوصی ساختمان نیمه تمامی را که بیش از ربع قرن نیمه کاره بود، ظرف مدت هفت ماه احیاء کرد و فاز اول این ساختمان به بهره برداری رسید و حدود 40 شرکت دانش بنیان زیست فناوری در این ساختمان مستقر شده اند و برای بیش از 600 نفر فناور این حو


برچسب ها: پژوهشگاه - پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک - زیست فناوری - شرکت دانش بنیان - ساختمان نیمه کاره - فناوری - دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 40 شرکت دانش بنیان در پژوهشگاه ملی زیست فناوری

استقرار 40 شرکت دانش بنیان در پژوهشگاه ملی زیست فناوری