مطالب مرتبط:
پیام قدردانی رییس شورای اسلامی شهر یزد از مردم، هیات های مذهبی
رییس کمیسیون فرهنگی: طرح 7 ساله شدن دوره ششم شورای شهر هنوز به مجلس نیامده است
مراسم معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری
تصاویر/ تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری
رییس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری معرفی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 09:302024-07-23سياسي

گلایه رییس شورای شهر از مدیریت شهری قزوین


رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین دچار مدیریت تک بعدی شده است، گفت: علی رغم تأکید بسیار بر توجه به مناطق کم برخوردار و جنوب شهر، - ایسنا/قزوین رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین دچار مدیریت تک بعدی شده است، گفت: علی رغم تأکید بسیار بر توجه به مناطق کم برخوردار و جنوب شهر، مدیریت شهری در ارائه کمترین خدمات شهری به این مناطق مانده و ضروری است در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

علی فرمانی در جلسه علنی شوری شهر با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین تک بعدی شده است، اظهارکرد: بنا نیست شهرداری قزوین فقط یک پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس را پیش ببرد و از باقی پروژه های مهم که تأثیر زیادی در رضایت شهروندان دارد غفلت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام روابط عمومی شورای شهر، رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین دچار مدیریت تک بعدی و تک پروژه ای شده است و باید شهردار نسبت به این موضوع روند را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه زمان بندی پروژه ها از ابتدای شورای ششم مورد تأکید بوده است، بیان کرد: تسریع در اجرای پروژه و پیشرفت آن براساس اعلام زمان بندی تأثیر زیادی در صرفه جویی هزینه ها با توجه به وضعیت تورمی خواهد داشت.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر قزوین - رییس شورای اسلامی شهر - قزوین - شهرداری قزوین - شورای اسلامی شهر - مدیریت - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس شورای شهر از مدیریت شهری قزوین

گلایه رییس شورای شهر از مدیریت شهری قزوین