مطالب مرتبط:
وضعیت پایدار بازار دارویی کشور/ارز دارو نیازمند نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه
انتصاب های جدید در سازمان برنامه و بودجه کشور
تامین اعتبار 1100 پروژه توسط مودیان مالیاتی
تامین اعتبار 1100 پروژه توسط مودیان مالیاتی
1164 پروژه با انتخاب مودیان مالیاتی تامین اعتبار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 13:052024-08-06اقتصادي

تامین اعتبار پروژه های مشارکتی در اولویت سازمان برنامه و بودجه کشور


معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اولویت سازمان برنامه و بودجه کشور برای ایفای به موقع تعهدات قراردادهای مشارکتی، - معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد تامین اعتبار پروژه های مشارکتی در اولویت سازمان برنامه و بودجه کشور ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اولویت سازمان برنامه و بودجه کشور برای ایفای به موقع تعهدات قراردادهای مشارکتی، تامین اعتبار طرح ها و پروژه های مشارکتی در اولویت تخصیص قرار دارد.

علی فرجی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اجرای برنامه هفتم پیشرفت، واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، یکی از اولویت های دولت در سال 1403 با استفاده از روش مشارکت عمومی_خصوصی است.

وی افزود: مشارکت عمومی_خصوصی نظام نوینی است که تنها با هدف تامین مالی پروژه ها انجام نمی شود بلکه بکارگیری سرمایه بخش خصوصی به همراه مدیریت و فرصت ارتقاء کیفیت و بهره وری را در ساخت و بهره برداری از مستحدثات عمومی و ارائه خدمات عمومی فراهم می آورد.


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه کشور - سازمان برنامه و بودجه - برنامه و بودجه - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - برنامه - آذربایجان شرقی - سازمان برنامه
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار پروژه های مشارکتی در اولویت سازمان برنامه و بودجه کشور

تامین اعتبار پروژه های مشارکتی در اولویت سازمان برنامه و بودجه کشور