مطالب مرتبط:
بذر افشان: روند قیمت جهانی طلا افزایشی است
افزایش تولید نفت سبک در غرب کارون
درخت عجیبی که سنگین ترین «بذر» جهان را دارد
افزایش 15 درصدی تولید آلو در چهار محال وبختیاری
قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد+ جدول قیمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 13:002024-08-09اقتصادي

تولید 303 تنی بذر برنج گواهی شده در گیلان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان گفت: سال گذشته تولید بذر در سطح 177 هکتار و سه شهرستان (رشت، انزلی و صومعه سرا) انجام شد و حدود 303 تن بذر گواهی شده و بوجاری شده استاندارد را وارد انبار بذر کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان گفت: سال گذشته تولید بذر در سطح 177 هکتار و سه شهرستان (رشت، انزلی و صومعه سرا) انجام شد و حدود 303 تن بذر گواهی شده و بوجاری شده استاندارد را وارد انبار بذر کردیم.

حسن همتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادغام شرکت سهامی پخش کود شیمیایی و تولید سم با شرکت تولید، تهیه و توزیع بذر و نهال در سال 1371 و تشکیل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تهیه، توزیع و تدارک نهاده های یارانه ای شامل کود، سم و بذر را از طریق کارگزاران بخش دولتی و خصوصی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 100 هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه ای را از طریق کارگزاران دولتی و خصوصی در سطح استان گیلان توزیع می کنیم، افزود: 185 کارگزار داریم که 109 کارگزار به صورت اتحادیه تعاون روستایی و تعاونی مستقل و تعاونی تولید فعالیت می کنند و 76 کارگزار نیز از بخش خصوصی است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان با اشاره به معرفی کارگزاران بخش خصوصی به شرکت خدمات حمایتی از طریق مدیریت های جهاد کشاورزی


برچسب ها: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی - خدمات حمایتی کشاورزی - کشاورزی - تولید - شرکت - حمایتی - بذر گواهی شده
آخرین اخبار سرویس:

تولید 303 تنی بذر برنج گواهی شده در گیلان

تولید 303 تنی بذر برنج گواهی شده در گیلان