مطالب مرتبط:
خبرنگاران با جسارت برای حل مشکلات و مسائل جامعه گام بردارند
معیدفر، رییس انجمن جامعه شناسی ایران: دولت یکدست نتوانست مسائل، بحران ها و مشکلات کشور را حل کند/ شکاف میان حاکمیت و مردم مسأله امروز جامعه ما است
جامعه المصطفی در محکومیت تعطیلی مراکزاسلامی آلمان بیانیه صادر کرد
امید آفرینی در جامعه از دستاوردهای جهاددانشگاهی است
امام جمعه ساری: خبرنگاران آگاه ترین قشر جامعه در رفع مشکلات مازندران هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 17:152024-08-06سياسي

عرفان های نوظهور از مهمترین مسائل جامعه امروز است


ابوالفضل تاجیک نویسنده و پژوهشگر در نشست نقد و بررسی «سایبان خودساخته عرفان مدرن» گفت: عرفان های نوظهور از مهمترین مسائل جامعه امروز است.

- ابوالفضل تاجیک نویسنده و پژوهشگر در نشست نقد و بررسی سایبان خودساخته عرفان مدرن گفت: عرفان های نوظهور از مهمترین مسائل جامعه امروز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست نقد و بررسی کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن نوشته حجت الاسلام محمداسماعیل عبداللهی، یکشنبه 14 مرداد با حضور جمعی از اندیشمندان و دانشجویان حوزه دین و عرفان در خانه کتاب و ادبیات ایران برگذار شد.

در این نشست حجت الاسلام عبدالهی نویسنده کتاب به همراه ابوالفضل تاجیک به گفت و گو درباره کتاب و اهمیت پرداخت به موضوع انسان کامل در عرفان امروزی و عرفان قرآنی پرداختند.

در ابتدا حجت الاسلام عبداللهی با تسلیت شهادت فرمانده مقاومت اسماعیل هنیه فرمود: معنویت های انحرافی در آینده ایران خطرات جدی خواهد داشت که به طور عمده با شش خطر و چالش جدی مواجه هستیم که در بخش مقدمه کتاب به آن اشاره داشته ام و به عبارت اند از: 1) این گونه از معنویت های التقاطی در آینده موجب خواهد شد که مبانی دینی و اعتقادی جامعه تضعیف شده و سبب می شود که ابهام و سردرگمی در بین مردم رواج پیدا کند.


برچسب ها: عرفان - نشست نقد و بررسی - حجت الاسلام - نقد و بررسی - خانه کتاب و ادبیات ایران - نویسنده - امروز
آخرین اخبار سرویس:

عرفان های نوظهور از مهمترین مسائل جامعه امروز است

عرفان های نوظهور از مهمترین مسائل جامعه امروز است